  • Data: 2017-01-28 21:18:11
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-01-28 o 20:50, Budyń pisze:
> [...]
    osowania&NrKadencji=8&NrPosiedzenia=14&NrGlosowania=
    3

    naszej racji stanu poprą gremialnie wszyscy. Myliłem się.

    > a służby to czym maja wozic oficjeli z calego natowskiego swiata? Autobusem?
    > Chcesz by cie powaznie potraktowano wyglądaj powaznie.
    > Zatem mamy amerykanskie czołgi na naszym terytorium w obliczu rosyjskiego
    zagrozenia. Koszt tych limuzyn przy tym to paciorki...

    To teraz policz sobie (może być kalkulator) ile kosztuje wypożyczenie na
    2 dni auta klasy audi Q7.
    I dlaczego bardziej opłacało się wywalić 35 baniek na zakup tych aut na
    2-dniową imprezę?

    Ciemny lud wszystko kupi.

    > Wykorzystanie ich przez antka teraz to inna para kaloszy - o tym mozna
    podyskutowac.

    Nie oszukujmy się. Po to były kupione, żeby misie Antka mogły wozić dupę.

    > tak, oczywiscie - tylko po to.

    Dobra zmiana.

    --
    Pete