    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Na polsracie nocnik
    Date: Mon, 30 Jan 2017 16:49:13 +0100
    <h...@4...com>

    W dniu 2017-01-30 o 13:52, r...@k...pl pisze:
> [...]
    wrakami, ale nie kupią bo zawsze bieżąca opozycja bedzie krzyczec ile to obiadow
    dzieciom mozna było za to kupic wiec PRowo nie teges :)

    > Na autostradzie jeżdżę zazwyczaj równo ok. 120km/h wg GPS, takoż na S-kach.

    I to sie chwali prawde mowiac. Mi zdarza sie ustawic tempomat wyzej jak
    do przejechania jest pare setek kilometrow a i ruch znikomy. Nie robie z
    siebie swietego jak dzisiejsi krytykanci, jezdzacy tyle samo kiedy sie
    da. Tym bardziej, ze na niektorych trasach to predkosc jakby standardowa.

    Pozdro.. TK