    From: Pete <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Na polsracie nocnik
    Date: Wed, 1 Feb 2017 15:19:34 +0100
    <6...@4...com>
    <6...@g...com>
    <o6se1d$1cp7$2@gioia.aioe.org>
    <b...@g...com>

    W dniu 2017-02-01 o 12:05, Budyń pisze:

    > nadajecie za mediami polskojęzycznymi ze:
    > Zakup 30 luksusowych limuzyn za prawie 35 milionów złotych resort obrony
    przeprowadził z wolnej ręki bez przetargu i kalkulacji kosztów.
    > http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/mon-kupilo-
    30-limuzyn-za-prawie-35-milionow-zlotych-dwie-z-nich
    -rozbily-sie-pod/bhbp4x0

    > sprawa sie nie potwierdzila, MON podał ze wydał 13,2mln - i co? I g... -
    zasadniczo moznaby sie obrazic na media ze łżą, ale nie, mozna łżeć byle po partyjnej
    linii antypisu. (dla jasnosci - jak tvpis łże to ja jestem tym wkurzony)
    > Wiecie, szkoda dłużej tej gadki.

    Dziwne, że najpierw w-ce minister MON tłumaczył się, że to były
    konieczne wydatki.
    Ale jak przekaz dnia z żoliborza poszedł, że auta kosztowały 13mln, to
    ŻW dorobiła kwity do nowej wersji. I nagle, w nocy okazuje się, że już
    oficjalnie kwota jest mniejsza.
    Ale żadnych innych dowodów niż treść komunikatu na to nie ma.

    Żenujące.

    --
    Pete