    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 31 Jan 2024 06:46:30 -0800 (PST)
    Subject: Re: Na rynku nieruchomości stagnacja.
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 31 stycznia 2024 o 09:50:14 UTC+1 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
    > Co Ty tu do mnie wypisujesz.
    > Ja też chcę kupić mieszkanie, nie inwestycyjne - po to aby rodzina mogła w
    > nim mieszkać.
    > O ile jeszcze na początku ubiegłego roku się łudziłem, że musi nastąpić
    > duża korekta w dół o tyle teraz JESTEM PEWNY, że dużej korekty nie będzie.
    > Max jaki może wystąpić to -30% co i tak będzie dużo za mało, bo przy
    > takiej korekcie ceny nawet się nie zbliżą do tych sprzed pandemii.
    >
    > Wiem, że można kupić/wynająć tanio coś w mniejszym mieście lub na jakimś
    > zadupiu.
> [...]
    Widzę ze nie zwracasz uwagi na dane jakie podaje i jedziesz na opini wujka czy
    kolegi. Wedlugc ciebie i twoich doradców nie było ogromnego wyżu demograficznego po
    wojnie, ludzie zyja 150 lat a nie 76 jak podaje GUS, w Polsce nie ma 16 milionow
    nieruchomosci mieszkalnych w tym nie ma 2300000 (dwa miliony trzysta tysięcy)
    pustostanow, uwazasz ze fundusze maja setki tysięcy a może i miliony mieszkań a nie
    jak podaje GUS 10 tysięcy z ogonkiem.