  • 1. Data: 2024-01-29 16:18:10
    Temat: Na rynku nieruchomości stagnacja.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Po ogromnym wzroscie ilosci ofert sprzedaży i najmu w pierwszych trzech tygodniach
    2024 zeszły tydzień był bardzo spokojny. W przeciągu tygodnia zmiany od kilka do
    kilkunastu ( w zależności od miasta) ofert sprzedaży i najmu w gore lub w dol. Na
    zmianach liczonych w promilach w przypadku najmu i sporo ponizej promila w przypadku
    ofert sprzedaży nie da sie wyciagnac zadnych wniosków. A wyjątkiem takiego ze ilosci
    mieszkań do najmu i sprzedaży na otodomie sa bardzo duze. Wskazujące na nadpodaż i
    bardzo małe zainteresowanie potencjalnych klientów. Zauwazyłem ze wysokie ceny
    wyznaczaja mieszkania dodane na otodomie ponad poł roku temu. Jeśli kazać pokazywać
    od najtańszego to takie z czynszami ~1000 + czynsz i opłaty licznikowe za 35-45m?
    znikają w dniu pojawienia sie ogłoszenia.

  • 2. Data: 2024-01-29 19:22:03
    Temat: Re: Na rynku nieruchomości stagnacja.
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2024 o 16:18 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

> [...]
    > temu. Jeśli kazać pokazywać od najtańszego to takie z czynszami ~1000 +
    > czynsz i opłaty licznikowe za 35-45m? znikają w dniu pojawienia sie

    Myślałem, że sam do tego dojdziesz.
    Ogłoszenia na otodomie mają określony (wynikający z opłaconego abonamentu)
    czas życia.
    Najkrótszy okres widoczności takiego ogłoszenia to 14 dni. Zazwyczaj
    kupuje się ogłoszenie na miesiąc lub wielokrotność miesiąca.
    Teraz sam pomyśl dlaczego po Nowym Roku był taki "wysyp" ogłoszeń.

    TG

  • 3. Data: 2024-01-29 20:19:59
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 29 stycznia 2024 o 19:22:06 UTC+1 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
> [...]
    > kupuje się ogłoszenie na miesiąc lub wielokrotność miesiąca.
    > Teraz sam pomyśl dlaczego po Nowym Roku był taki "wysyp" ogłoszeń.

    Dam ci szansę. Przeczytaj co napisałeś i złóż samokrytykę. Dam ci jeszcze trochę
    czasu na zrobienie tego. Potem w prostych słowach wykaże ze nalezy ci sie bez kolejki
    eutanazja.

  • 4. Data: 2024-01-29 20:23:10
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2024 o 20:19 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

> [...]
    > Dam ci szansę. Przeczytaj co napisałeś i złóż samokrytykę. Dam ci
    > jeszcze trochę czasu na zrobienie tego. Potem w prostych słowach wykaże

    Nadawaj.

  • 5. Data: 2024-01-29 20:38:42
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 29 stycznia 2024 o 20:23:14 UTC+1 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

    > Nadawaj.
    Tam można dać ogłoszenie w każdym dniu i wszystkie ogłoszenia sie nie kończa 31
    grudnia. Dlatego 31 grudnia było np. 121 436 ogłoszeń "sprzedam" a 1 stycznia 121 662
    ogłoszenia "sprzedam'. Gdzie wysłać wiazanke?

  • 6. Data: 2024-01-29 20:56:11
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2024 o 20:38 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

> [...]
    > kończa 31 grudnia. Dlatego 31 grudnia było np. 121 436 ogłoszeń
    > "sprzedam" a 1 stycznia 121 662 ogłoszenia "sprzedam'. Gdzie wysłać

    Specjalnie dodałem "po Nowym Roku" abyś za długo nie musiał się
    zastanawiać nad wysypem ogłoszeń na początku stycznia.
    W grudniu w naszej kulturze są święta. Słaby okres na zakup mieszkania,
    ciężko załatwić formalności, ludzie biorą urlopy, urzędy krócej pracują
    itp. Po co dawać w takim okresie ogłoszenie na otodomie i za to bulić jak
    nikt na to z kulawą nogą nie będzie patrzył?
    Po Nowym Roku był wysyp tych ofert z tego właśnie powodu, ludzie czekali
    na "po świetach" aby dać ogłoszenie.
    Teraz masz Szerloku "stagnację" bo te ogłoszenia wykupione "po Nowym Roku"
    skończą się w okolicach 6-10 lutego. Wtedy będziesz miał kolejny wysyp
    "nowych ogłoszeń" i będziesz nam tu spamował na grupie.

    TG

  • 7. Data: 2024-01-29 21:57:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 29 stycznia 2024 o 20:56:14 UTC+1 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

> [...]
    > skończą się w okolicach 6-10 lutego. Wtedy będziesz miał kolejny wysyp
    > "nowych ogłoszeń" i będziesz nam tu spamował na grupie.

    Daleko mi do spamu. Co najwyżej poruszam niezbyt lubiane tematy. Twoje tłumaczenie
    pasuje do przedszkola.

  • 8. Data: 2024-01-30 09:26:00
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2024 o 21:57 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Daleko mi do spamu. Co najwyżej poruszam niezbyt lubiane tematy. Twoje
    > tłumaczenie pasuje do przedszkola.

    Wiele razy tam dawałem ogłoszenia, piszę Ci jak jest w realnym życiu.

    TG

  • 9. Data: 2024-01-30 18:06:26
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2024 o 21:57 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Daleko mi do spamu. Co najwyżej poruszam niezbyt lubiane tematy. Twoje
    > tłumaczenie pasuje do przedszkola.

    To masz linka, który powinien Cię zainteresować:

    https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/trwa-wykup
    ywanie-mieszkan-w-polsce-kapital-z-holandii-niemiec-
    usa-czy-izraela/200l9gc

    "Grupa Van der Vorm, holenderski fundusz inwestycyjny, z sukcesem
    sfinalizowała transakcję nabycia 119 mieszkań zlokalizowanych przy ulicy
    Siennickiej" -- czytamy."

    Jak myślisz, kupili specjalnie po to aby walczyć z cenami w Polsce i będę
    wynajmować poniżej średniej na otodomie?

    Pewnie tak, nie? - no bo po co innego im te mieszkania?

    TG

  • 10. Data: 2024-01-30 22:00:55
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 30 stycznia 2024 o 18:06:29 UTC+1 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
> [...]
    > wynajmować poniżej średniej na otodomie?
    >
    > Pewnie tak, nie? - no bo po co innego im te mieszkania?

    Oczywiście ze mnie interesuje ale ze względów psychologicznych. To co napisałeś +
    link pokazują jak mozna być otumanionym propaganda. W Warszawie
    jest jeden milion sześćdziesiąt tysięcy mieszkań. Fundusz kupił 119. Policz i napisz
    tutaj ile w procentach jest 119 z 1 060 000. Zdziwisz sie jak to będzie mało. W
    połowie zeszłego roku wszystkie fundusze posiadały w Polsce 10300 mieszkań. Teraz
    trochę inna statystyka. W Polsce smiertelnosc jest na poziomie 1,4% populacji. Przy
    liczbie ludności Warszawy jaka podaje internet dziennie umiera tam 70 osob. Po każdej
    zmarłej osobie teoretycznie zostaje jedno mieszkanie. Czyli ta ogromna ilość 199
    mieszkań na jaka sie powołujesz to raptem niecałe trzy dni umierania w Warszawie.
    Zanim cokolwiek napiszesz rob jak ja robię. Sprawdzam czy sie nie myle zeby baranom
    nie dać pretekstu do przypierdalania sie. Jestem również przyzwyczajony do tego ze
    pomimo opierania sie na dostępnych i wiarygodnych źródłach zawsze znajdzie sie baran
    co na białe będzie mowił czarne.