    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Na rynku nieruchomości stagnacja.
    Date: Mon, 29 Jan 2024 19:22:03 +0100

    W dniu .01.2024 o 16:18 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Po ogromnym wzroscie ilosci ofert sprzedaży i najmu w pierwszych trzech
    > tygodniach 2024 zeszły tydzień był bardzo spokojny. W przeciągu tygodnia
    > zmiany od kilka do kilkunastu ( w zależności od miasta) ofert sprzedaży
    > i najmu w gore lub w dol. Na zmianach liczonych w promilach w przypadku
    > najmu i sporo ponizej promila w przypadku ofert sprzedaży nie da sie
    > wyciagnac zadnych wniosków. A wyjątkiem takiego ze ilosci mieszkań do
    > najmu i sprzedaży na otodomie sa bardzo duze. Wskazujące na nadpodaż i
    > bardzo małe zainteresowanie potencjalnych klientów. Zauwazyłem ze
> [...]

    Myślałem, że sam do tego dojdziesz.
    Ogłoszenia na otodomie mają określony (wynikający z opłaconego abonamentu)
    czas życia.
    Najkrótszy okres widoczności takiego ogłoszenia to 14 dni. Zazwyczaj
    kupuje się ogłoszenie na miesiąc lub wielokrotność miesiąca.
    Teraz sam pomyśl dlaczego po Nowym Roku był taki "wysyp" ogłoszeń.

    TG