  • 121. Data: 2022-02-03 22:15:40
    Temat: Re: Najem nowych mieszkań coraz bardziej nieopłacalny dla wlascicieli
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 3 February 2022 at 21:59:16 UTC+1, r...@k...pl wrote:
    > Tue, 1 Feb 2022 16:47:28 -0800 (PST), w
    > <3...@g...com>, a a

    > https://eurobuildcee.com/news/48689-heimstaden-kupuj
    e-od-budimeksu
    > 5 polskich miasta

    > Znaczy się ich mieszkania znikną?

    nowych zlóż bardzo drogie i trudne i brak rurociągów do Europy

    > A jakie to ma znaczenie dla funduszu jak ta Norwegia sobie radzi?
    >
    > ( reszta brednie o pochodzeniu kasy wycięta -- z tym to wynocha na pudelek )
    Norwegia to biedna wiocha i nie ma żadnych funduszy
    Kasa jest z Hameryki do wyprania i dlatego zmienia nazwę na norweską, bo
    hamerykańskiej nikt nie chce.

    Jak była kasa z Hameryki to dostali platformy wiertnicze z Zatoki Meksykanskiej, a
    jak kasy braklo to platformy pracują na 50% wydajności, bo robotników z Polski
    brakło, a do opanowania nowego zloża trza wydać miliard i robota trwa 5 lat
    a gaz już podrożał i pogrzewanie chałupy zdrożało 500%
    i dlategoi Zewnki uc iekają z wiochy zwanej Norwekią, bo to zacofana, mroźna wiocha,
    która hoduje ryby w klatkach i karmi paszą jak kurczaki, a jak ryby białe, to je
    barwią farbą ze skorupiaków

  • 122. Data: 2022-02-03 22:34:05
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 03.02.2022 o 00:12, r...@k...pl pisze:
    > Wed, 2 Feb 2022 13:01:14 -0800 (PST), w
    > <a8772068-df46-4ed2-a4d1-4f338155f0f3n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder

    > Bogata ta gmina, że daje takie mieszkania socjalne.
    > I to mimo że tachasz opał do norki...

    To nie gmina tylko "pan", właściciel kamienicy.

  • 123. Data: 2022-02-03 23:07:30
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 3 lutego 2022 o 07:00:21 UTC+1 ddddddddddddd napisał(a):
> [...]
    ich otworzyć i pierdolisz jak potłuczony. Z wykresów wynika że w Anglii będzie ludzi
    będzie przybywało.
    można wygrać z pisem to trzeba kłamać na maksa?

    będziesz brał nadgodziny żeby go spłacić.
    > kłamiesz i manipulujesz.
    > Z wykresu wynika, że został stworzony na podstawie danych historycznych.
    > Można na ich podstawie szacować przyszłość, tak jak ja mogę oszacować
    > przychód mojej firmy. Rok albo 5 lat do przodu ma szansę się spełnić,
    > ale w ciągu 50 lat na pewno wystąpi czarny łabądź (nawet celowo
    > wywołany, jak kryzys kowidowy) który przekreśli te wyliczenia.
    > A ty - jak zostałeś przyłapany na kłamstwie - odwracasz kota ogonem.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Lukasz
    Z reguły są dwie szkoły w których rozgryza się problemy. Jedna to falenicka a druga
    otwocka. W przypadku związanym z tematem załóżmy że w szkole falenickiej uczą że
    nauka jaką jest matematyka i jej działy takie jak statystyka i rachunek
    prawdopodobieństwa się nie liczą. Liczy się tylko doświadczenie uzyskane we
    wcześniejszym okresie. W ramach tego doświadczenia są tezy że na spożywce nikt nie
    stracił na ziemi nikt nie stracił, kiedyś na samochodach nie można było stracić,
    zwłaszcza nowych. I nie ważne że teraz piekarze twierdzą że bankrutują. Ze samochód
    wyprowadzony z salonu jest tańszy niż w salonie, i że był taki czas że ziemię można
    było kupić za równowartość podatku z jakim zalegał jej właściciel. Na kryzys
    demograficzny mają dobrą radę. Przyjadą do nas emigranci zarobkowi którzy będą u nas
    zarabiali połowę tego co w innych państwach europejskich. Emigranci będą wykształceni
    ale nie za bardzo. Bo jak za bardzo to będą chcieli lepsze pracę wykonywać. Ale my
    tego nie chcemy. Powinni być oczywiście biali i najlepiej żeby byli ateistami. Mogą
    być również chrześcijanie. Ale żadni muzułmanie albo buddyści czy wyznawcy latającego
    potwora spaghetti. Rosjanie też się nie nadają bo to kacapy. A jak będzie ciężko to
    zawsze można skierować zbiorowe modlitwy do Matki Boskiej i ona nas uratuje. Ty
    jesteś reprezentantem tej szkoły. W szkole w Otwocku uczą że jeśli mamy bardzo dużo
    danych takich jak ile jest ludzi i jak i w jakim czasie się radzili. Jak nie że
    wszyscy w ten sam sposób ale w jakich ilościach na przestrzeni długiego czasu. Czy
    zmiany liczby ludności były w miarę liniowe czy odbywały się skokami. Wierny jak
    długo w funkcji czasu ludzie żyli. Z drugiej strony wiemy ile teraz jest ludzi w
    Polsce. Wiemy również ile jest nieruchomości mieszkalnych. Wiemy jak szybko
    dobudowywane są nowe mieszkania i domy i jak szybko ubywa starej substancji
    mieszkaniowej. Do tego chcemy określić stan za 5 lat na podstawie danych z
    siedemdziesięciu lat. Pozostaje rozwiązać stosunkowo proste zadanie żeby tego się
    dowiedzieć. Mozna dorzucić do rozważań logikę. Kilka ćwiczeń z logiki.
    Czy jeśli w Polsce Ukraińcy mogą legalnie pracować i zarabiać trzy do czterech razy
    więcej niż u siebie a w niemczech nie mogą legalnie pracować i zarabiać siedem do
    ośmiu razy więcej niż u siebie to do którego z tych dwóch państw pojadą. A) Do
    niemiec. B) Do Polski.
    Czy jeśli niemcy głodni ludzi do pracy na poziomie czterystu tysięcy rocznie w końcu
    otworzą dla Ukraińców swój rynek pracy to co będzie trzymało w Polsce imigrantów
    zarobkowych z Ukrainy?
    Oczywiście w drugim przypadku chodzi o migranta masowego a nie jednego na 25 tysięcy
    co się w Polsce ożenił.

  • 124. Data: 2022-02-04 01:13:30
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W czwartek, 3.02.2022 o 22:34, Uzytkownik napisał:

    > To nie gmina tylko "pan", właściciel kamienicy.

    Rzadko, bo w większości są to przedwojenne, pożydowskie rudery,
    wybudowane na wynajem dla gojów na Bałutach, po taniości w tanim
    miejscu - bez łazienek, bez CO, a czasem nawet bez fundamentów,
    ale za to z wychodkami w podwórku. Zarządzane obecnie przez gminę,
    chyba że odnalazł się w Izraelu 128-letni właściciel i sprzedał
    nieruchomość gojowi. Te domy są w takim stanie, że nie opłaca
    się je remontować i przeznaczone są do wyburzenia (vide stopka).

    --
    Bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza
    https://mistrzowie.org/627765

  • 125. Data: 2022-02-04 01:20:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 3 lutego 2022 o 21:58:50 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):
    > Wed, 2 Feb 2022 13:01:14 -0800 (PST), w
    > <a...@g...com>, Zenek Kapelinder

    > Bogata ta gmina, że daje takie mieszkania socjalne.
    > I to mimo że tachasz opał do norki...
    Metoda jaka stosujesz naukowo nazywa się " agresja z przeniesieniem". Jeśli masz dom,
    mieszkanie, wynajmujesz komuś mieszkanie to dobrze wiesz że za chwilę to wszystko
    będzie chuj warte bo nie będzie komu sprzedać ani wynająć. Ponieważ ci co ich uważasz
    za sprawców twoich przyszłych problemów są poza twoim zasięgiem to starasz się
    wyładowć na kimś innym. Akurat jestem pod ręką. Nie ma żadnego wiązki z tematem jaki
    założyłem z tym że ogrzewam peletem. Zaczął wymierać wyż demograficzny i nikt na to
    nic nie poradzi. W tym układzie ja jestem wrogiem bo głośno mówię o tym co oczywiste.

  • 126. Data: 2022-02-04 01:29:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 4 lutego 2022 o 01:13:35 UTC+1 Collie napisał(a):

> [...]
    > się je remontować i przeznaczone są do wyburzenia (vide stopka).
    >

    > --
    > Bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza
    Za chwilę sprzedasz komuś mieszkanie po babci z cenę mocno używanego samochodu. Jak
    się żeniłeś to przedtem nie widziałeś matki swojej wybranki czy widziałeś i sądziłeś
    że nie będzie do niej podobna?

  • 127. Data: 2022-02-04 08:29:40
    Od: Runt <r...@k...un.yest.prv>

    W dniu 2022-02-03 o 23:07, psychol* zenek kupelinder bełkocze:

    /bełkot nawiedzonego wizjonera - ciach/*

    https://img6.demotywatoryfb.pl//uploads/1258494761_b
    y_tracer104_600.jpg

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

  • 128. Data: 2022-02-04 08:29:49
    Od: Runt <r...@k...un.yest.prv>

    W dniu 2022-02-04 o 01:20, psi bękart* zenek kupelinder bełkocze:

    /.../
    > W tym układzie ja jestem wrogiem bo głośno mówię o tym co oczywiste.

    jesteś KANALIĄ i PSYCHOLEM!*

  • 129. Data: 2022-02-04 08:29:54
    Od: Runt <r...@k...un.yest.prv>

    W dniu 2022-02-04 o 01:29, PSYCHOL* zenek kupelinder ujada:
> [...]
    się żeniłeś to przedtem nie widziałeś matki swojej wybranki czy widziałeś i sądziłeś

    co słychać u twojej zezowatej wybrance z kotłowni? jeździsz na
    widzenia? ;-))))

  • 130. Data: 2022-02-04 16:08:25
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    On 02.02.2022 23:13, r...@k...pl wrote:

    > Chyba na nieruchomości w Donbasie :D

    wydaje mi się, że chodziło o Ukrainę i niepewną sytuację z Rosją- wysoka
    inflacja i ucieczka zagranicznego kapitału spowodowały załamanie rynku -
    ale nie chce mi się teraz tego szukać

    Lukasz