  • 151. Data: 2022-02-06 08:37:27
    Temat: Re: Najem nowych mieszkań coraz bardziej nieopłacalny dla wlascicieli
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2022-02-05 o 20:28, psychol* Zenek Kupalinder bełocze:

    /bredzenie starego pierdziela* - ciach/

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

  • 152. Data: 2022-02-06 08:54:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 5 lutego 2022 o 18:29:11 UTC+1 4...@g...com nap
    > Możesz mieć swoje zdanie jak jest pozbawione sensu. Nawet w gospodarce
    socjalistycznej sytuacja że coś czego jest za >dużo drożeje była niemożliwa. Zeszły i
    tej rok są ostatnimi żeby wcisnąć kit ze mieszkania będą drożały i że inflacja zje
    >wszystkie oszczędności ludzi. I jedynym sposobem na uratowanie kasy jest kupowanie
    na kredyt nowych mieszkań. Ci co >rządzą wiedzą więcej od ciebie, gdybyś ty wiedział
    więcej od nich to byś rządził. Wiedzą że podatek katastralny muszą >odłożyć bo w
    przypadku gdy za chwilę będzie dużo pustych nieruchomości taki podatek strasznie by
    wkurwił ludzi. >Zamiast niego chcą wprowadzić i podejrzewam że w tym roku wprowadza
    podatek od pustostanów. W momencie jego >wprowadzania ludzie nie zwrócą na to uwagi
    bo przecież nie ma mieszkań to nikt takiego podatku płacił nie będzie. Rząd >zrobił
    doskonały interes na mieszkaniach. Wypracował przy okazji warunki do sterowania
    inflacją na kilkadziesiąt lat do >przodu. I na dodatek nic mu nie będzie można w
    przyszłości zarzucić bo nie utajnił danych demograficznych. Oczywiście >można wierzyć
    w płaska ziemię i w to że jak umrze kilkanaście milionów ludzi z wyżu demograficznego
    to umrą z nimi >mieszkania i domy w jakich do śmierci mieszkali

    Z racji tego że powyżej od prognozujesz sytuację "za rok", "w tym roku" pozwolisz że
    Twoja wypowiedź zarchwizuje i za rok odświeżymy temat.
    Zobaczymy jak wyszło..

  • 153. Data: 2022-02-06 09:20:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 6 lutego 2022 o 08:37:28 UTC+1 Runt napisał(a):
    > W dniu 2022-02-05 o 20:28, psychol* Zenek Kupalinder bełocze:
    >
    > /bredzenie starego pierdziela* - ciach/
    > --
    > Runt
    >
    > * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!
    Zmadrzejesz kiedyś na tyle żeby chociaż 1 post na temat napisać?

  • 154. Data: 2022-02-06 10:04:08
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    On 05.02.2022 18:34, Uzytkownik wrote:
> [...]
    com>, Zenek

    > Pomijając fakt, że nie wszyscy brali kredyty.

    >  i to jeszcze nie do swojej norki z której w każdej chwili może zostać
    > wyproszony.
    >
    > On cały czas żyje jeszcze w PRL-u i myśli, że jako proletariusz ma
    > władzę nad burżuazyjnym właścicielem kamienicy :)
    Niestety ma trochę racji. Z punktu widzenia w UK widzę, że takie
    podejście wcale nie jest głupie. Sprzedajemy wszystko, to co mamy
    ukrywamy przed rządem i żyjemy na koszt państwa. Jak zadeklarujesz że
    nie masz oszczędności (chyba ?5000 czy ?6000 można mieć), to dostaniesz
    dopłaty do czego tylko się da. Sam się nawet przez chwilę zastanawiałem,
    czy by może nie brać wypłaty ze swojej ltd, po to żeby przyznali mi
    jakikolwiek benefit - i za jego pomocą wymienić piec gazowy, założyć
    solary czy ocieplić dom za max 10% ceny. Nawet liczyłem - tuż po
    zwolnieniu z pracy teoretycznie przysługiwało mi prawie ?1500 zapomóg na
    miesiąc (tak wyliczały kalkulatory rządowe) - praca traci sens, jeśli
    zarobisz max parę stów więcej.
    Znajomy pracuje w housingu i czasem sobie pogadamy o patologiach jakie
    ma - typu ktoś nie pracuje, dewastuje mieszkanie, to się mu remont
    mieszkania i nowe wyposażenie kupuje. Drugi kolega wynajmuje swoje
    mieszkania Councilowi dla bezdomnych. Opowiadał jak dzwonił umówić się
    na wizytę u bezdomnej, a ona pytała w którym mieszkaniu - bo w tym jego
    to ona tylko w tygodniu mieszka, bo ma bliżej do pracy
    Komunistyczne rządy będą dążyły do tego, żeby nie opłacało się mieć
    czegokolwiek. W Szkocji okres wypowiedzenia dla niepłacącego najemcy to
    6 miesięcy, razem ze sprawą sądową pewnie ponad rok. Często taniej jest
    dać ?500 czy ?1000 żeby się taki menel wyprowadził, żeby mieć spokój i
    szybciej wynająć. Z drugiej strony nadal można żądać wyciągów bankowych
    czy sprawdzić credit score przyszłego najemcy

    Lukasz

  • 155. Data: 2022-02-06 10:10:32
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 6 lutego 2022 o 08:54:41 UTC+1 Kris napisał(a):
> [...]
    > Z racji tego że powyżej od prognozujesz sytuację "za rok", "w tym roku" pozwolisz
    że Twoja wypowiedź zarchwizuje i za rok odświeżymy temat.
    Też jestem ciekawy co z tego wyjdzie i czy za rok będzie znany trend czy już proces
    wymierania sie zaczął. Na wszystkich wykresach jakie są w necie widać że przez
    trzydzieści lat poziom zgonów był w miarę stały i wynosił niecałe 400 tysięcy
    rocznie. I nagle się zrobiło 570 tysięcy a na covida umarło przez półtora roku 100
    tysięcy z tego na czystego covida pewno z 20 tysięcy a reszta to ludzie w wieku ponad
    70 lat. Czyli wiekowo pasujący do pierwszych roczników wyżu i przewidywanej wtedy
    długości życia.

  • 156. Data: 2022-02-06 11:35:33
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    70 lat. Czyli wiekowo pasujący do pierwszych roczników wyżu i przewidywanej wtedy

    Ale gdzie tu widzisz problem?

    Na covid głównie umierali ludzie starzy, bezproduktywni, utrzymankowie
    społecznych pieniędzy. Umierając, odciążyli budżet państwa.

    W tym czasie do Polski przybyło kilkaset tysięcy obcokrajowców w sile
    wieku, aby pracować. Ci ludzie w sporej części kupują mieszkania, domy,
    budują się, zakładają rodziny z Polakami, rodzą dzieci. Znam kilka
    takich rodzin. Nawet w mojej rodzinie są takie mieszane małżeństwa.
    Mieszkanie, które sprzedałem, kupiło małżeństwo ukraińskie.

    Uważasz, że bez tych zmarłych starców, Polska upadnie?

    Zastanów się, jaki obecnie pożytek ma obecnie społeczeństwo z twojego
    istnienia? Jakiej straty dozna Polska, kiedy pewnego dnia już się nie
    obudzisz?

    Zaśmiecasz tylko grupy dyskusyjne, wprowadzasz ferment i bezpodstawne
    obawy. To, że posiadasz swoje "ja" nie oznacza, że jesteś kimś ważnym
    dla ogółu społeczeństwa.

    Ja też jestem świadomy tego, że póki jeszcze pracuję, jestem pożyteczny
    dla społeczeństwa i rodziny. Ale będąc starym emerytem będę tylko
    pasożytem dla społeczeństwa i starym zrzędą oraz zawadą dla potomstwa i
    rodziny. Będę szczęśliwy jak na starość będę mógł samodzielnie się
    wyszczać i tyłek sobie podetrzeć

    Obecnie mamy stan wojny z covidem. Restrykcje spowodowały spore
    zaburzenia gospodarcze i inflację.

    Niebawem pandemia się zakończy, zostaną zniesione wszystkie restrykcja,
    a świat zacznie powracać do normalności. Ludzie powrócą do wykonywania
    swojej działalności, ograniczy się inflacja. Nowi, młodzi ludzie trafią
    na rynek pracy. Kolejna grupa bezużytecznych starców "odejdzie".

    Co niby ma być? Nic. Ludzkość od tysiącleci kręci się wokół ruchania,
    narodzin, umierania i poprawiania swojego bytu. Tak było, tak jest i tak
    będzie. Nic się tu nie zmieni i to niezależnie od tego czy na Ziemi
    będzie populacja ludzka liczona w miliardach, w milionach, czy nawet w
    tysiącach.

  • 157. Data: 2022-02-06 16:20:11
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 6 lutego 2022 o 11:35:48 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):
> [...]
    > będzie. Nic się tu nie zmieni i to niezależnie od tego czy na Ziemi
    > będzie populacja ludzka liczona w miliardach, w milionach, czy nawet w
    W 2019 Ukraińcy kupili w Polsce ok 3200 mieszkań i byli najliczniejszą grupa
    obcokrajowców kupujących w Polsce nieruchomości. Do twoich setek tysięcy brakuje
    setek tysięcy.
    Według szacunków GUS na koniec ubiegłego roku za granicą od ponad 3 miesięcy
    przebywało 2,24 mln Polaków. To o 176 tys. mniej niż rok wcześniej i o ponad 300 tys.
    mniej niż w szczytowym 2017 r.25 paź 2021

    Z danych ZUS wynika, że 634,9 tys. stanowili obywatele Ukrainy. Na koniec stycznia
    2021 r. cudzoziemców ubezpieczonych w ZUS było 718,2 tys.8 gru 2021
    Ukraińcy uzupełnili 1/3 tych co wyjechali z Polski. Inteligentny specjalnie nie
    jesteś. Bzdury z głodu piszesz bo po wodnym chlebie trudno żebyś mądry był.

  • 158. Data: 2022-02-06 16:32:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 6 lutego 2022 o 13:06:40 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):
    > Sat, 5 Feb 2022 11:28:12 -0800 (PST), w
    > <f...@g...com>, Zenek Kapelinder

    za chwilę to wszystko będzie chuj warte bo nie będzie komu sprzedać ani wynająć.
    Jest jednak pewna rozbieżność pomiędzy tym co ja twierdzę i tym co wy nieudolnie
    próbujecie udowodnić. Jest wykres
    lska&client=tablet-android-lenovo&biw=1280&bih=800&t
    bm=isch&prmd=nisxv&sxsrf=APq-WBtAYlNoMwbzQeEW6XuKw3B
    j3_E9xg:1644088035533&source=lnms&sa=X&ved=0ahUKEwiU
    6diaoen1AhXmsIsKHR6RBSoQ_AUIFygC#imgrc=LfE78LNeOUOdH
    M&imgdii=icGB4BF_qGCwPM
    mało zgonów postarali się Niemcy. Na wykresie zaznaczony jest wyz i echo wyżu.
    Uważacie że temu co rysował omsknęła się reka? Jak zinterpretujecie wykres pod kątem
    ilości mieszkan jakie zostaną po tych z wyżu co już umarli albo przeciągu kilkunastu
    lat umrą. Wyciągnięcie wniosków z wykresu i uzupełnienie wiadomości z ostatniego
    spisu dla takich geniuszy im wy dwaj nie powinno być trudne. Tylko proszę bez
    pierdolenia że na ziemi nit nie stracił itp.
    > I co z tego baranku, skoro ludzie i tak ciągną do miast ze wsi?
    > Wyludniać to się będą miejscowości z 1000 mieszkańców.
    Zanim coś napiszesz to byś sprawdził. Dane są w necie.
    https://ocdn.eu/pulscms-transforms/1/PVyktktTURBXy80
    N2U2Y2VlYS1kYzA5LTRhMGQtODVhYS00MzkzNmUyNmQ1MzcucG5n
    kZUCzQHgAMLD

  • 159. Data: 2022-02-06 17:02:51
    Temat: Re: kris, wyślij zenusiowi białe róże.
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2022-02-06 o 09:20, Kris pisze:

    > Zmadrzejesz kiedyś na tyle żeby chociaż 1 post na temat napisać?

    a ty zmądrzejesz na tyle by przestać lizać tyłek zenusiowi?
    --

    nie przeszkadza ci, że to psychol, prostak i chamidło? jest twoim guru
    czy po prostu się go boisz bo to były "niebieski" z czasów PRL?

    pisałem, już ta kanalia* popisuje się na pl.soc.polityka (m.in na
    pl.misc.elektronika również) wulgarnymi tekstami pod każdym moim i nie
    tylko wątkiem.

    to co wysyłam/kopiuję czasem na p.m.b to rewanż za jego chamskie
    zachowanie na p.s.p.

    oto jego niektóre "teksty"

    "ty pizdziak vel runt dziura w dupie z Klevek cham, prostak i psi syn
    jesteś. I dlatego pracowałeś wylotem a niemieckim burdelu dla
    zasłużonych nazistów."

    "Pomimo tego że koloru żółtego i się pieniło to czym cię pizdziak vel
    runt dziura w dupie z Klevek polewali zasłużeni naziści w burdelu
    prowadzonym przez Turka szampanem nie było."

    "Bredzisz z głodu debilu."

    "ty pizdziak vel runt dziura w dupie z Klevek nie boisz się Rumunów.
    Znowu jednego pobiłeś. Najpierw uderzyłeś go brzuchem w piesc. A jak się
    położyłeś to nerką w buta."

    "Byłbym zapomniał. Ojca pizdziak po jajach nie kop jak łapę b do
    szczanie podnosi."

    "Co ty pizdziak vel runt dziura w dupie z Klevek masz z tym ujadaniem?
    Wygląda że to po tacie masz . A ty go kopiesz po jajach jak łapę do
    szczanie podnosi. Dostałeś chuju dobę i nie doceniłes."

    "ty pizdziak vel runt dziura w dupie nie musiałeś mówić po niemiecku jak
    pracowałeś za moche zupy z brukwi u szwabow w burdelu dla zasłużonych
    nazistów prowadzonym przez Turka. W zakresie obowiązków miałeś stękanie
    jak cię zasłużony nazista w wylot dymał."

    "Nie bij pizdziak vel runt dziura w dupie z Klevek Rumunów przy
    londyńskich śmietnikach. Ostatnio pisali ze dwa razy uderzyłeś Rumuna
    szczęką w pięść."

    "Tak ci się pizdziak vel runt dziura w dupie z Klevek bicie Rumunów w
    Londynie spodobało że tutaj chcesz uderzyć kogoś jajami w kolano a potem
    dziurą w dupie w czubek buta."

    "Mozg ma i mogło mu paść. ty pizdziak vel runt dziura w dupie w tym
    miejscu co inni mózg mają masz gnijące gówno. I nie kop ojca po jajach
    jak łapę do szczania podnosi."

    do Mirek Ptak

    "Po chuj się wpierdalasz pomiędzy wódkę a zakąskę? Za lekko oddycha ci
    się prostym nosem?"

    Czy tak zachowuje się ktoś normalny? To typowy objaw choroby
    psychicznej! Gościu ma typowy kompleks małego członka.

    W realu mały, gruby tłuścioch i niedouk*, W internecie "mendrzec" ;-)

    możecie go sobie tolerować, pochlebiać, stawać w obronie ale
    jeżeli sądzicie że JA nadstawie po chrześcijańsku policzek to obaj
    jesteście w błędzie.

    patrz stopka.

  • 160. Data: 2022-02-06 17:50:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 6 lutego 2022 o 17:02:52 UTC+1 Runt napisał(a):

    > możecie go sobie tolerować, pochlebiać, stawać w obronie ale
    > jeżeli sądzicie że JA nadstawie po chrześcijańsku policzek to obaj
    > jesteście w błędzie.

    Znaczy nie zmadrzałes.
    Widać pasuje Tobie być idiotamą albo po prostu idiota jesteś.,