  • Data: 2023-01-18 07:21:21
    Temat: Re: Najtrudniejszy pierwszy krok. Taka piosenka byla
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 17/01/2023 16:36, Zenek Kapelinder wrote:
    > Tekstu duzo ale żadnych argumentów których reż miało być dużo. Dane demograficzne
    wskazują że zakłócenie w postaci wojny na Ukrainie w wyniku którego w tej chwili w
    Polsce spowodowało że liczba ludności na koniec tego roku przekroczy 41 milionów. To
    zakłócenie w przeciągu 10 lat nie spowoduje żadnych zmian na rynku nieruchomości.
    Wystarczy porównać z danymi demograficznymi Ukrainy. Dla mnie możesz mieć swoje
    zdanie nawet jak uważam że jest błędne. Ale jak chcesz mnie przekonać do swojego
    zdania to daj jakieś argumenty a nie pierdolenie o landlordach i Korei Północnej.

    Mi też wisi w co wierzysz. Możesz wierzyć że na cenę mieszkań wpływa
    tylko obecna demografia w Polsce albo że rząd chce dla ciebie dobra, a
    nie twojego dobra. Tak samo możesz przepowiadać wzrosty na rynku UK,
    tylko jak wprowadzą 15-minutowe getta to kto będzie chciał tam mieszkać?
    (
    https://www.oxfordmail.co.uk/news/23073992.traffic-f
    ilters-will-divide-city-15-minute-neighbourhoods/
    ,
    https://expose-news.com/2023/01/16/scotlands-20-minu
    te-neighbourhoods-nationwide/
    )
    Wiadomo, zostaną Ci którzy boją się przeprowadzki (mniejszość) i ci
    uzależnieni od pomocy państwa (robią wszystko żeby to była większość) -
    tylko czy jako landlord chciałbyś dalej tam prowadzić biznes, jeśli z
    dnia na dzień masz coraz mniejsze prawa?

    Lukasz