    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 18 Jan 2023 14:15:20 -0800 (PST)
    <3...@g...com>
    <tq38rh$2mo5s$1@dont-email.me>
    <9...@g...com>
    <tq42fe$2qdbq$1@dont-email.me>
    <f...@g...com>
    <tq6ca9$395ht$1@dont-email.me>
    <6...@g...com>
    <tq8351$3ksg9$1@dont-email.me>
    <9...@g...com>
    <tq9cq8$10bni$1@dont-email.me>
    Subject: Re: Najtrudniejszy pierwszy krok. Taka piosenka byla
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 18 stycznia 2023 o 19:12:25 UTC+1 ddddddddddd napisał(a):
> [...]
    demograficzne wskazują że zakłócenie w postaci wojny na Ukrainie w wyniku którego w
    tej chwili w Polsce spowodowało że liczba ludności na koniec tego roku przekroczy 41
    milionów. To zakłócenie w przeciągu 10 lat nie spowoduje żadnych zmian na rynku
    nieruchomości. Wystarczy porównać z danymi demograficznymi Ukrainy. Dla mnie możesz
    mieć swoje zdanie nawet jak uważam że jest błędne. Ale jak chcesz mnie przekonać do
    swojego zdania to daj jakieś argumenty a nie pierdolenie o landlordach i Korei
    Północnej.
    ilters-will-divide-city-15-minute-neighbourhoods/

    dupy artykułami które w żaden sposób nie opisują sytuacji w Polsce.
    > z dupy to jest twierdzenie że tylko jeden czynnik wpływa na ceny
    > nieruchomości w Polsce więc zamiast się spuszczać na grupach idź lepiej
    > poczytać, może wreszcie sobie uświadomisz dlaczego inflacja musi być
    > wysoka a stopy będą utrzymywane na możliwie niskim poziomie. A nie,
    > według ciebie na ceny nieruchomości wpływ ma tylko inflacja, stopy
    > procentowe nie będą miały żadnego znaczenia.
    Z dupy jest stwierdzenie że są inne czynniki jeśli się ich nie podaje. Czynnik
    demograficzny jest podstawowy. Odpowiada na 99% za ceny nieruchomości na jakimś
    obszarze. Wszystkie inne czynniki można modyfikować albo eliminować. Czynnika
    związanego z demografia w Polsce i tylko nie da się zmienić. Bo każdy kto się
    urodził musi umrzeć. A jak ten co się kiedyś urodził w czasie dużego wyżu
    demograficznego stary umiera to w Polsce zostaje po nim miejsce gdzie żył. W Polsce
    takimi miejscami są mieszkania i domy. Jeśli w łańcuchu demograficznym w Polsce
    powojenne pokolenie było najliczniejsze i wszyscy z niego mają gdzie mieszkać to
    znaczy że zostaną po nich puste nikomu niepotrzebne mieszkania i domy. Jak coś nie
    jest potrzebne bo tego czegoś jest w nadmiarze to podstawowa zasada popytu i podaży
    wymusza obniżkę ceny tego czegoś. I nie ważne czy są to zapałki, drezyny czy
    mieszkania. Niepotrzebnego nikt nie kupuje.