    From: "Michał Gut" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Naprawa dachu czy wymiana?
    Date: Mon, 8 Feb 2010 09:35:20 +0100
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    z papa mialem mnostwo przejsc u siebie. jesli ogolnie powierzchnia jest ok
    to sa takie masy do uszczelniania - smaruje sie szczota miejsce uszczelniane
    i dziala (przynajmniej przez jakis czas). jesli chodzi o same obrobki to je
    po prostu sam popraw. jak brakuje papy i nie jest wyciagnieta do gory na
    murek, to kup pape (rolke) i poloz ja wzdluz spadku (czyli poprzecznie do
    obecnie przyklejonej papy -zakladam ze tak masz ja zrobiona). Oczywiscie
    przyklej ja odpowiednio tak, jakbys kladl pape nowa. Wywiniety fragment
    zamontuj za pomoca listewek i kolkow szybkiego montazu fi6/100mm. Jedna
    listwa przy gornej krawedzi papy starczy. Laczenie zapackaj ta masa
    uszczelniajaca (moze byc taka na zimno - zdaje egzamin).
    Co do zastoiny - jesli nie ma przecieku pod nia (papa tam nie jest dziurawa)
    to mozesz osiusiac - ew mozesz nalozyc tam warstwe uszczelniacza, przez co
    woda bedzie oplywac ta wysepke. nie wiem jak duza ta zastoina ale dopoki
    papa pod nia szczelna to problemow miec nie bedziesz. rob w goracy dzien,
    jesli masa na zimno to wystaw baniaki na slonce na jakies 3h zeby zrobily
    sie gorace.

    sir