  • 1. Data: 2017-03-13 18:13:25
    Temat: Nawet nie wiedziałem ze pralka w kuchni była niezgodna z przepisami;)
    Od: Kris <k...@g...com>

    http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2017-03-13/pralka
    -w-kuchni-bedzie-legalna-ministerstwo-zapowiada-zmia
    ne-przepisow/

  • 2. Data: 2017-03-13 18:34:55
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A jakie przewidywali sankcje za pralke w kuchni?

  • 3. Data: 2017-03-13 19:31:48
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-03-13 18:34, Zenek Kapelinder wrote:
    > A jakie przewidywali sankcje za pralke w kuchni?

    Znajomy z sasiedniego osiedla opowiadał jak pod koniec lat 90tych po
    domach chodziła komisja ze spółdzleni "gruby prezes, chudy od
    wszystkiego i dwie panienki od papierow" i krzyczeli na ludzi mających
    pralki w kuchni że naślą nadzor budowlany. Nie nasłali ale strach był.

  • 4. Data: 2017-03-13 22:26:59
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 13 marca 2017 18:13:28 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2017-03-13/pralka
    -w-kuchni-bedzie-legalna-ministerstwo-zapowiada-zmia
    ne-przepisow/

    nie było zakazu pralki w kuchni - był nakaz takiego układu w łazience zeby tam sie
    dało pralke ustawić. I dotyczyło to tylko budynków wielorodzinnych.

    Teraz developerzy zaczną kombinować jak tu 20zł zaoszczedzić :/

    b.

  • 5. Data: 2017-03-14 00:44:56
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-03-13 o 22:26, Budyń pisze:
> [...]
    dało pralke ustawić. I dotyczyło to tylko budynków wielorodzinnych.

    Możesz coś więcej o nakazie projektowania miejsca pod pralkę w łazience?
    Jakieś - przynajmniej z grubsza - ramy czasowe?

    Pytam poważnie, bo mam trochę znajomych i z rodziny mieszkających w
    blokach gomułkowskich i gierkowskich, i tam trudno jest nawet Franię
    wcisnąć.
    Brat natomiast mieszka w bloku z okresu międzywojennego. Oryginalne
    mieszkania po wojnie zostały podzielone na dwa lub trzy mniejsze, a i
    tak łazienka jest taka, że quada można zaparkować, i jeszcze jest miejsce ;)
    Problem tylko z firankami: muszą mieć blisko cztery metry na wysokość.

    > Teraz developerzy zaczną kombinować jak tu 20zł zaoszczedzić :/

    Zawsze kombinowali :(

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 6. Data: 2017-03-14 10:23:30
    Od: quent <x...@x...com>

    On 14.03.2017 00:44, Adam wrote:
    > Zawsze kombinowali :(

    Tak jak każdy z nas

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 7. Data: 2017-03-15 14:43:56
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 13 Mar 2017 10:13:25 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    (...)

    Zawsze się zastanawiam, kto zajmuje się produkowaniem przepisów, które są
    gremialnie olewane...

    Trzeba wypierniczać z tego euro-burdelu...

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 8. Data: 2017-03-15 15:01:35
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Byle nie do stanu zjednoczonego, w którym karalna jest miłość francuska ;-))

    -----

  • 9. Data: 2017-03-15 16:53:59
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 marca 2017 00:44:56 UTC+1 użytkownik Adam napisał:
> [...]
    >
    > Pytam poważnie, bo mam trochę znajomych i z rodziny mieszkających w
    > blokach gomułkowskich i gierkowskich, i tam trudno jest nawet Franię

    Dz.U. 2002 nr 75 poz. 690
    Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków
    technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.
    3. W budynku mieszkalnym wielorodzinnym w łazienkach powinno być możliwe
    zainstalowanie wanny lub kabiny
    natryskowej, umywalki, miski ustępowej (jeżeli nie ma ustępu wydzielonego),
    automatycznej pralki domowej, a także
    usytuowanie pojemnika na brudną bieliznę. Sposób zagospodarowania i
    rozmieszczenia urządzeń sanitarnych powinien
    zapewniać do nich dogodny dostęp.
    czy bylo cos wczesniej to nie wiem.

    > Zawsze kombinowali :(

    ale musieli zapewnic zachowanie minimalnych wymagan. Jak nie bedzie wymagan to sie
    znajdą tacy co zrobią łazienkę bez umywalki :)

    b.

  • 10. Data: 2017-03-15 17:16:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 15 marca 2017 16:54:00 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > ale musieli zapewnic zachowanie minimalnych wymagan. Jak nie bedzie wymagan ?>to
    sie znajdą tacy co zrobią łazienkę bez umywalki :)

    Jak się znajdą tacy co takie coś kupią to czemu nie;)