  • 11. Data: 2014-02-16 22:49:18
    Temat: Re: Nie daj się oszustom!
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2014-02-16 22:40, Ikselka pisze:
    > Link do jakiejś ogrodzonej płotami grupy może? - klej już mam w wiaderku
    > :->

    O linki do reala mnie pytasz? Oj, smutno się robi...

    Ewa

  • 12. Data: 2014-02-16 23:18:39
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 16 Feb 2014 22:49:18 +0100, FEniks napisał(a):

    > O linki do reala mnie pytasz? Oj, smutno się robi...

    Pisałaś o grupie - w grupie. Rzuć linkiem :->

    --
    XL
    "To wstyd, żeby w prawie 40-milionowym kraju, w środku Europy trzeba było

  • 13. Data: 2014-02-17 15:23:49
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2014-02-16 23:18, Ikselka pisze:

    > Pisałaś o grupie - w grupie. Rzuć linkiem :->

    Słowo "grupa" (w dodatku bez względu na określenie) to dla Ciebie tylko
    i wyłącznie grupa dyskusyjna?
    Wręcz przeciwnie - miałam na myśli przede wszystkim grupę osób, które z
    internetem mają niewiele wspólnego, a już w szczególności z grupami
    dyskusyjnymi.

    Ewa

  • 14. Data: 2014-02-17 15:31:03
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 17 Feb 2014 15:23:49 +0100, FEniks napisał(a):

> [...]
    > Wręcz przeciwnie - miałam na myśli przede wszystkim grupę osób, które z
    > internetem mają niewiele wspólnego, a już w szczególności z grupami

    Warto zatem sod razu wyrażać się ściśle, a nie mieć do kogoś pretensji, że
    ma jednostronne skojarzenia. Nie jestem Duchem Świętym, abym znała Twoje
    myśli, zwłaszcza tak pokrętne.

  • 15. Data: 2014-02-17 16:43:43
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2014-02-17 15:31, Ikselka pisze:

    > Warto zatem sod razu wyrażać się ściśle

    "Płot" jest słowem dość konkretnym. A także jako metafora łatwym do
    odczytania.

    > , a nie mieć do kogoś pretensji, że
    > ma jednostronne skojarzenia. Nie jestem Duchem Świętym, abym znała Twoje
    > myśli, zwłaszcza tak pokrętne.

    Masz rację, powinnam przecież wiedzieć, że mam do czynienia z osobą
    chorą na usenet, której trzeba w sposób szczególny podkreślić, że "grupa
    docelowa" to niekoniecznie grupa internetowa.

    Ewa

  • 16. Data: 2014-02-17 17:10:04
    Od: Qrczak <q...@g...pl>

    > Warto zatem sod razu wyrażać się ściśle, a nie mieć do kogoś pretensji, że
    > ma jednostronne skojarzenia. Nie jestem Duchem Świętym, abym znała Twoje
    > myśli, zwłaszcza tak pokrętne.

    Jednakże wiele czynisz w tym zakresie. To może zmylić.

  • 17. Data: 2014-02-17 17:10:08
    Od: Qrczak <q...@g...pl>

> [...]
    > Wręcz przeciwnie - miałam na myśli przede wszystkim grupę osób, które z
    > internetem mają niewiele wspólnego, a już w szczególności z grupami

    Są jeszcze grupisy. To jest dopiero wspólnota.

  • 18. Data: 2014-02-17 17:16:56
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 17 Feb 2014 16:43:43 +0100, FEniks napisał(a):

    > "Płot" jest słowem dość konkretnym. A także jako metafora łatwym do
    > odczytania.

    Tak, łatwym - tylko i wyłącznie jako metafora OBRAŹLIWA.
    Bo taki był twój zamiar, prawda? Tobie zawsze jakos tak "łatwo" przychodzi
    takie "metaforyczne" obrażanie, że niby nic, a jednak - i tu jest Twoja
    pokrętność, o której mówiłam. Ja mówię zawsze wprost - i tym się różnimy.
    :-|

    > Masz rację, powinnam przecież wiedzieć, że mam do czynienia z osobą
    > chorą na usenet, której trzeba w sposób szczególny podkreślić, że "grupa
    > docelowa" to niekoniecznie grupa internetowa.

    Płot mnie zmylił :->

  • 19. Data: 2014-02-17 17:29:12
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 17 Feb 2014 17:10:04 +0100, Qrczak napisał(a):

    > Dnia 2014-02-17 15:31, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

    > Jednakże wiele czynisz w tym zakresie. To może zmylić.

    Stoperan się przeterminował?

  • 20. Data: 2014-02-17 17:52:35
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2014-02-17 17:16, Ikselka pisze:

> [...]
    > takie "metaforyczne" obrażanie, że niby nic, a jednak - i tu jest Twoja
    > pokrętność, o której mówiłam. Ja mówię zawsze wprost - i tym się różnimy.

    Nie. To tylko Twoja chora projekcja, niestety.
    Mój zamiar był dokładnie i wprost taki, jak wcześniej napisałam - że
    możesz się komuś faktycznie przysłużyć, umieszczając tę informację tam,
    gdzie trafi na nią grupa docelowa, vide post Jacka.

    EOT narwańcu.

    Ewa