  • 1. Data: 2014-02-16 17:38:06
    Temat: Nie daj się oszustom!
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Zadzwonił pracownik firmy "Telekomuni(plepleple)lepolska" z ofertą
    obniżenia rachunku telefonicznego. Nazwę firmy wypowiedział BARDZO szybko i
    niewyraźnie, więc jak zawsze do bólu upierdliwa w tego typu przypadkach
    spytałam: "Telekomunikacja jaka? TELEPOLSKA?? - proszę wyraźnie powtórzyć."
    Tu natychmiast rozłączono się.
    "Nie ze mną te numery, Bruner" - miałam powiedzieć, ale nie zdążyłam 3333-)

    Oto, kto do mnie dzwonił, na co liczył (no wiem na co - na moją pazerność,
    głuchotę i głupotę) - i jak wielu się nabrało:
    http://forumprawne.org/prawa-konsumenta/179816-probl
    emy-z-tele-polska-3.html

    Warto poczytać pod poniższym linkiem o podobnych przypadkach, być może
    ustrzeżecie się duuużych kłopotów:
    http://www.cik.uke.gov.pl/
    --
    XL
    "To wstyd, żeby w prawie 40-milionowym kraju, w środku Europy trzeba było

  • 2. Data: 2014-02-16 17:46:21
    Temat: Re: Nie daj się oszustom!
    Od: CookieM <t...@d...not.spam>

    W dniu 16.02.2014 17:38, Ikselka pisze:
> [...]
    emy-z-tele-polska-3.html

    > Warto poczytać pod poniższym linkiem o podobnych przypadkach, być może

    Dzielna babcia, nie dała się oszustowi, przysłanemu przez Tuska.
    Smoleńsk pomścimy!

  • 3. Data: 2014-02-16 18:14:31
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2014-02-16 17:38, Ikselka pisze:
    > Zadzwonił pracownik firmy "Telekomuni(plepleple)lepolska" z ofertą

    Może rozwieś te ostrzeżenia gdzieś na płotach? Wątpię, żeby tutaj była
    grupa docelowa, czyli ktoś z tutaj zgromadzonych dał się nabierać na
    takie bzdety.

    Ewa

  • 4. Data: 2014-02-16 19:11:29
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2014-02-16 17:38, Ikselka pisze:
    > Zadzwonił pracownik firmy "Telekomuni(plepleple)lepolska" z ofertą
    Wszystko świetnie, tylko wytłumacz to 80 letniej babci, która nie
    rozumie, że teraz nie istnieje już coś takiego, jak etos pracy, a są za
    to łowcy jeleni. Ja już łaziłem po sądach (jako pełnomocnik w/w babci) w
    sprawie z tymi złodziejami z Tele2. Sama firma już nie istnieje, ale
    widać ich marketingowcy poszli w Polskę i dzwonią spod różnych szyldów.
    To się rozprzestrzenia szybciej niż choroba.
    Jacek

  • 5. Data: 2014-02-16 19:49:51
    Od: Qrczak <q...@g...pl>

    > Może rozwieś te ostrzeżenia gdzieś na płotach? Wątpię, żeby tutaj była
    > grupa docelowa, czyli ktoś z tutaj zgromadzonych dał się nabierać na
    > takie bzdety.

    Ale, co zadziwiające najbardziej, nie poszło na pl.soc.dzieci.

  • 6. Data: 2014-02-16 20:43:04
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 16 Feb 2014 18:14:31 +0100, FEniks napisał(a):

    > Może rozwieś te ostrzeżenia gdzieś na płotach? Wątpię, żeby tutaj była
    > grupa docelowa, czyli ktoś z tutaj zgromadzonych dał się nabierać na
    > takie bzdety.

    Skoro Ty się nie dajesz nabierać, to znaczy, że to nie było skierowane do
    Ciebie. Jednakże poczułaś się w obowiązku odezwać. Znaczy - jednak było do
    Ciebie.
    :->

  • 7. Data: 2014-02-16 20:46:46
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 16 Feb 2014 17:46:21 +0100, CookieM napisał(a):

    emy-z-tele-polska-3.html

    > Dzielna babcia, nie dała się oszustowi, przysłanemu przez Tuska.

    Poniekąd właśnie przez Tuska.

    > Smoleńsk pomścimy!

    Najpierw wyjaśnimy.

  • 8. Data: 2014-02-16 20:47:37
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 16 Feb 2014 19:49:51 +0100, Qrczak napisał(a):

    > Dnia 2014-02-16 18:14, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

    > Ale, co zadziwiające najbardziej, nie poszło na pl.soc.dzieci.

    Po co? Nie ma już tej grupy.

  • 9. Data: 2014-02-16 20:48:48
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2014-02-16 20:43, Ikselka pisze:

    > Skoro Ty się nie dajesz nabierać, to znaczy, że to nie było skierowane do
    > Ciebie. Jednakże poczułaś się w obowiązku odezwać. Znaczy - jednak było do
    > Ciebie.

    Poczułam się w obowiązku zwrócić Ci uwagę, że możesz się komuś
    faktycznie przysłużyć, umieszczając tę informację tam, gdzie trafi na
    nią grupa docelowa, vide post Jacka. To takie trudne do zrozumienia?

    Ewa

  • 10. Data: 2014-02-16 22:40:58
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 16 Feb 2014 20:48:48 +0100, FEniks napisał(a):

    > Poczułam się w obowiązku zwrócić Ci uwagę, że możesz się komuś
    > faktycznie przysłużyć, umieszczając tę informację tam, gdzie trafi na
    > nią grupa docelowa, vide post Jacka. To takie trudne do zrozumienia?

    Link do jakiejś ogrodzonej płotami grupy może? - klej już mam w wiaderku
    :->