  • 1. Data: 2014-01-27 09:49:55
    Temat: Regulator cisnienia D04 czy mozna rozebrac?
    Od: majer <a...@n...ma>

    Witam wszystkich
    Zaczelo mi kapac z regulatora cisnienia D04 - cos takiego:
    http://tiny.pl/q1t84

    Woda wycieka poprzez plastikowa nakladke - ta z zielonym kapturkiem.
    Odkrecalem to - jest tam sprezynka, ktora przyciska mechanizm we wnetrzu
    mozsieznej rurki. Czy ten mechanizm mozna jakos rozebrac i wymienic
    jakis oring lub cos w tym stylu czy musze kupic nowy regulator?

    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2014-01-28 08:18:29
    Temat: Re: Regulator cisnienia D04 czy mozna rozebrac?
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2014-01-27 09:49, majer pisze:
> [...]
    > mozsieznej rurki. Czy ten mechanizm mozna jakos rozebrac i wymienic
    > jakis oring lub cos w tym stylu czy musze kupic nowy regulator?

    Odpowiem tak: wszystko można rozebrać, ale może być problem z
    poskładaniem tak, żeby chciało znowu działać. Wiele zależy od
    umiejętności majsterkowicza.
    Niewiele ryzykujesz: rozbierzesz i naprawisz? 110 zł w kieszeni.
    Nie uda się, to stracisz trochę czasu, ale zyskasz doświadczenie ;-)
    Jacek

  • 3. Data: 2014-01-28 10:45:16
    Od: majer <a...@n...ma>

    W dniu 28.01.2014 10:51, krak pisze:
    > Ostatnia strona
    >
    > https://products.ecc.emea.honeywell.com/poland/pdf/d
    04fs-ii-mu1h1039ge23r0711.pdf

    Dzieki
    Element 5 i 6 odkrecilem i nie wiedzialem jak dobrac sie do elementu 7.
    Z rysunku wynika ze jest on wcisniety. Sprobuje pokombinowac.

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2014-01-28 10:51:16
    Od: krak <s...@g...pl>

    Ostatnia strona