    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Nie na temat WOŚP
    Date: Thu, 17 Jan 2019 18:29:23 +0100
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2019 o 13:01 KIKI <h...@u...dl> pisze:

    > Nikt sprawozdań nie fałszuje. Włącz filmik...

    Nie włączyłem - ale jak tam jest matka kurka to domyślam się o czym będzie.
    Praca Owsiaka to harówa 24h/365dni - za 12k brutto. Chciałbyś tak żyć za
    takie grosze? - ja nie. Non stop na świeczniku, non stop hejty ze
    wszystkich stron, ciąganie po sądach, ciągłe udawadnianie że białe jest
    białe, w kółko te same zarzuty bez pokrycia...
    Dla prostego człowieka te 12k to fortuna (więcej niż prezydent!!!) -
    niewyobrażalna kwota, którą przecież "kradnie" z datków, dodatkowo robi
    same szwindle, pozakładał spółek aby więcej nakraść! - to słowa mojej
    sąsiadki, prostej kobiety, której nawet nie próbowałem niczego tłumaczyć i
    prostować. Bo wg niej i jej podobnych, robota Owsiaka to żadna praca i
    powinien to robić za darmo...
    Co do pomocy publicznej - w mojej gminie praktycznie co tydzień są
    "eventy". Czasami są to imprezy z przytupem ("dożynki" - na stadionie, ze
    strażą pożarną, policją, parasolami z piwem itp.) a czasami są to
    kameralne imprezy w remizie. Z racji tego, że mam dzieci, które
    chodzą/chodziły na różne zajęcia dodatkowe często byłem "zmuszony" do
    uczestnictwa w tych imprezach. Nigdy na nic nie było biletów wstępu, grupa
    teatralna, kółko gitary klasycznej czy też orkiestra dęta seniorów nigdy
    nic nie płaciła za lokal a mimo tego był nagłośniony, ogrzany,
    posprzątany. W tym samym lokalu co roku odbywa się WOŚP - wg Ciebie to
    źle, że gmina na to pozwala? Ja, gdyby była taka potrzeba jestem gotowy
    dopłacać rocznie 100 zł w podatku gminnym aby ten lub inny lokal był nadal
    w taki sposób utrzymywany i udostępniany wszystkim potrzebującym.
    Mówisz, że tak zbiórka jest bezcelowa, bo dużo kasy jest marnowanej - to
    jest moja kasa i innych którzy na to dali. Ja w szpitalach z dzieciakami
    spędziłem pewnie ze 2 miesiące - w KAŻDYM szpitalu widać sprzęt kupiony za
    moje pieniądze. Jak by go nie było - świat by się pewnie nie zawalił - ale
    dzięki tym zbiórkom jest lżej personelowi, pacjentom i rodzicom.
    Nie chcesz płacić - nie płać (nie ma przymusu), nie rozumiem tylko
    dlaczego chcesz mi zabronić dawać na WOŚP? - przez osoby takie jak TY ta
    idea się skończy, nikt nie jest robotem, całkowicie odpornym na bezustanną
    falę hejtu...

    TG