    From: "marko1a" <m...@l...de>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Niedroga młotowierka dla amatora
    Date: Tue, 14 Sep 2010 08:27:49 +0200

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
    news:4c8f0e95$0$20988
    > Młotowiertarka Einhell - podczas pierwszego kucia zepsuła się. Ustawiona
    > na kucie bez kręcenia sama zaczęła się kręcić. Nawiasem mówiąc była wielka
    > i ciężka, a siła i skuteczność kucia lub wiercenia była sporo niższa, niż
    > trzy razy lżejszego DeWalta. Resztę roboty dokończyłem naprędce dokupionym
    > DeWaltem.

    No to mnie rozjechałeś. DeWalta porównywać do Einhela :)
    A wracając do pytania pytającego to co roku na wiosnę pojawiają się w Lidlu
    Parkside w niezłej cenie 190zł. Ci co zajechali niejeden sprzęt różnych
    marek twierdzą że wykonanie ich jest nieco lepsze niż boscha zielonego,
    trwałość też sobie chwalą. Ja akurta tego nie miałem to nie wiem ale
    chciałem kupić go w prezencie przyjacielowi na rozpoczęcie budowy i wybrałem
    się do Lidla w dniu kiedy wg gazetki miały być. Nie kupiłem go gdyz
    wszystkie zostały wykupione tuż po otwarciu sklepu. Ludzie w kolejce stali
    przed otwarciem.

    Marek