  • Data: 2012-01-18 12:51:01
    Temat: Re: No i ktoś już podchwycił pomysł.
    Od: Ariusz <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ile ty klas skończyłeś?

    Proszę cię nie obrażaj mnie bo czytać ze zrozumieniem umiem i w
    pierwszym tekście, do którego podałeś link nie było nic co by bez
    wątpliwości wskazywało na możliwość podłączenia i wody zimnej i wody
    ciepłej NA RAZ. Pokaż fragment w którym to pisało jasno i wyraźnie.
    To, że było to domniemane to za mało.

    Co innego drugi tekst.

    To samo ze zdjęciem które mi się udało znaleźć: uciąć ręki bym sobie nie
    dał, że tam są dwa węże. Zresztą nie napisałem, że nie ma, tylko, że:

    "...jeden wąż i obok coś co być może jest drugim wężem ale czy na pewno..."

    Więc kto tu czyta ze zrozumieniem?

    No i nie pisz, że komuś nie chciało mu się szperać po necie za tym co ty
    chciałbyś nam pokazać.

    Ariusz