  • Data: 2014-06-30 21:59:56
    Temat: Re: Nowa droga
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 30 Jun 2014 18:41:32 +0200, Użytkownik_zyga napisał(a):

    > In news:los2q6$eeg$1@dont-email.me,
    > *JK* <j...@i...pl> typed:

    > Nie, sluzy tylko nam, czyli cztery zabudowania.

    Gdyby gmina miała obowiązek przejąć w utrzymanie każdą prywatną drogę... to
    ja już dawno miałabym przy mojej gminne oświetlenie i zimą odśnieżanie 3-]

    Ale poza tym - skoro gmina wydała Wam pozwolenia na budowę, to powinna
    zapewnić dojazd do... waszej prywatnej drogi - i na pewno to robi. Dlaczego
    miałaby robić jeszcze więcej? Na to się przecie składają wszyscy obywatele
    gminy.
    Dlatego ja np nie wojuję, aby mi gmina na mojej drodze robiła to
    oświetlenie, a odśnieżanie przeprowadzamy z MŚK łopatami w ramach zdrowej
    fizycznej rekreacji 3-]