  • 81. Data: 2009-07-24 19:07:24
    Temat: Re: Nowa pralka
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 24 Jul 2009 20:33:53 +0200, Panslavista napisał(a):

    > Widziałem jak prasowacze prasowali, ale było to tak dawno, 40 lat temu.
    > Zrobiono nam wycieczkę do zakładów tekstylnych w Warszawie. Niektórzy
    > żołnierze zdejmowali spodnie i im dziewczyny prasowały, idealnie - a więc
    > daje się...

    Ale wygodne nie jest. Podobnie prasowanie falbanek, zaszewek itp.

  • 82. Data: 2009-07-24 19:08:12
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 24 Jul 2009 20:36:14 +0200, Panslavista napisał(a):

    > Nowe można. W końcu trzeba mieć wiedzę i umiejętności.
    > A to urządzenie to był magiel parowy - prasujący.

    I brak wymagań co do jakości prasowania - wałkiem po rozporku?
    ;-)

  • 83. Data: 2009-07-25 00:27:24
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    > Ale wygodne nie jest. Podobnie prasowanie falbanek, zaszewek itp.

    Każda praca wymaga sprawnego narzędzia, przecież nie mówię, że prasowalnica
    zastąpi żelazko, lecz ograniczy pracę żelazkiem przy dużych powierzchniach i
    zrobi to szybciej i lepiej.

  • 84. Data: 2009-07-26 12:22:18
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 24 Jul 2009 18:30:09 +0200, Ikselka napisał(a):
    > A jak za rok-dwa wejdzie nowy system przekazu, to trafią na śmietnik i te,
    > których jeszcze nawet nie kupiono i zalegają sklepowe wystawy...

    Niekoniecznie - zdecydowana większość odbiorców TV ma kablówkę albo odbiera
    sygnał z satelity...

    Natomiast na śmietnik powędruje pewnie sporo telewizorach w domkach
    letniskowych - albo wyrosną obok nich anteny satelitarne.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 85. Data: 2009-07-26 13:44:02
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    Jacek Osiecki pisze:

> [...]
    >
    > Natomiast na śmietnik powędruje pewnie sporo telewizorach w domkach
    > letniskowych - albo wyrosną obok nich anteny satelitarne.

    A takie cuś, jak dekoder tv naziemnej u Was nie istnieje?
    Nasi na przekór wymyślili inne kodowanie jakie działa już dawno na
    zachodzie, ale nie trzeba od razu zmieniać telewizora.
    Np PVR PHILIPS już dziś ma wbudowany dekoder tv naziemnej.

  • 86. Data: 2009-07-26 20:21:44
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 26 Jul 2009 15:44:02 +0200, Dawid napisał(a):
    > A takie cuś, jak dekoder tv naziemnej u Was nie istnieje?

    Nie wiem, parę miesięcy temu z ciekawości się rozglądałem i zero dostępności
    - ani w sklepach, ani na allegro... Teraz na allegro widzę że zaczęły się
    pojawiać - ale jeśli ktoś ma kupować dodatkową skrzynkę, to równie dobrze
    może kupić taką do odbioru telewizji satelitarnej ;) Wiem, więcej zabawy
    z montażem - ale za tę samą cenę znacznie więcej programów.

    > Nasi na przekór wymyślili inne kodowanie jakie działa już dawno na
    > zachodzie, ale nie trzeba od razu zmieniać telewizora.

    Tak samo jak wcześniej wymyślili Nicam zamiast A2 - i chwała im za to
    i za mpeg4. Dzięki temu nie będziemy zasypani starym sprzętem ;)

    > Np PVR PHILIPS już dziś ma wbudowany dekoder tv naziemnej.

    Pewnie coraz więcej tego będzie.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 87. Data: 2009-07-28 20:30:28
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Na tym, ze zatrudniasz małego Jasia do przekładania wilgotnego odwirowanego prania z
    pralki do siusiarki o 2 w nocy i mały Jasio ma w ten sposób dodatkową kasiorkę na
    loda.
    JaC

    -----