eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się › Re: Nowe obowi?zki zwi?zane z ustaw? ?mieciow? ;) - zaczyna sie
    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Nowe obowi?zki zwi?zane z ustaw? ?mieciow? ;) - zaczyna sie
    Date: Tue, 8 Jan 2013 13:59:20 +0100
    rs.pl>
    <kc4hu9$3bu$1@news.task.gda.pl><kc66ts$it2$1@node2.news.atman.pl><f92409a
    f-c1fb-4a00-8ec5-722656abb4ef@googlegroups.com><kc6edk$nje$...@n...news.a
    tman.pl><a...@g...com><kc6sb2$i3
    m$1@dont-email.me>
    <kc7kfh$11s5$1@news2.ipartners.pl><kc7lak$1265$1@news2.ipartners.pl>
    <kc7oac$rrl$6@dont-email.me><kc9l2g$2375$1@news2.ipartners.pl>
    <kcbsr2$r95$3@dont-email.me> <kcc9mj$aa0$1@news2.ipartners.pl>
    <kccghp$h2s$1@news.task.gda.pl> <kcco51$h4b$1@news2.ipartners.pl>
    <kccp4i$clb$1@news.task.gda.pl> <kccqco$i9e$1@news2.ipartners.pl>
    <kccv4p$ta6$1@news.task.gda.pl>
    <50ea80c3$0$1314$65785112@news.neostrada.pl>
    <kceorj$7m7$1@news.task.gda.pl>
    <50ebc76a$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>
    <kcgn27$ro0$1@news.task.gda.pl>
    <50ebe366$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
    <kcgqms$59l$1@news.task.gda.pl>
    <50ebf306$0$1309$65785112@news.neostrada.pl>
    <kcgv1k$gio$1@news.task.gda.pl>

    Maniek4 wrote:

    > Czyli zaklinanie rzeczywistosci. Jak mozna produkwac wylacznie
    > miejsca pracy i cieszyc sie z tego? Przeciez to polityka regresu, a
    > nie progresu. W kazdym kontekscie to samo zlo. Dlaczego to nawet
    > szkoda tlumaczyc, bo efekty widac golym okiem co z tego zostalo.

    Taniej było dać tym ludzim zasiłki niż utrzymywa cjeszcze fikcyjne zakłądy
    pracy.

    Pamiętam jak ktoś policzył koszty pomocy pańśtwowej do bankrutujących
    stoczni...

    okazało się że gdby zamiast utrzymywac stocznie któa nic praktycznie nei
    robiła dać te kasę pracownikom to by zarabiali chyba 4 x tyle :)

    jakby rozdano to by wyszło taniej :)