eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się › Re: Nowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się
  • Data: 2013-01-03 20:41:35
    Temat: Re: Nowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się
    Od: "abn140" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Pytanie mam zasadnicze - kto jeszcze z tutaj obecnych sie przyzna ze
    > pogłosuje na tych platfusianych bandytów który niszczą ten kraj i nie
    > zamierzaja przestać? :/
    moja wersja lepsza:

    > Pytanie mam zasadnicze - kto jeszcze z tutaj obecnych sie przyzna ze
    > pogłosuje na tych [platfusianych bandytów- skreslic] {socjalistow kolorow
    > wszech - wstawic} który niszczą ten kraj i nie zamierzaja przestać? :/

    im bardziej takie rzeczy czytam tym bardziej zaluje ze korwinn niszczy to co
    stworzyl wespol z wolnosciowcami pod szyldem NP.
    wielu nie glosuje bo boi sie korwina i jego textow.
    szkoda.
    juz wole jego niz socjalizm taki ze to co za jaruzela jawi mi sie jako oaza
    wolnosci wlasnie.
    ps
    pisze w sumie tylko po to by sprawdzic czy ktos zobaczy tego posta z eioaoue
    czy jak to sie tam gowno zwie.....