eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się › Re: Nowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się
  • Data: 2013-01-04 11:49:31
    Temat: Re: Nowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 4 stycznia 2013 11:41:06 UTC+1 użytkownik Adam napisał:
> [...]
    gminę? Celem ustawy jest zwiększenie wywozu, to cena raczej powinna spadać a nie
    rosnąć - wg standardowej ekonomii.

    > Wez pod uwage ze te brakujace 30% to moga byc smieci ktore teraz sa palone albo
    wywozone do lasow :) Ogolnie smieci moim zdaniem bedzie wiecej do odbioru - zamiast
    utylizowac w piecu - przynajmniej niektorzy beda woleli bo ludzku wyrzucic do kosza,
    szczegolnie ze jak rozumiem przestaja obowiazywac limity i bedzie mozna miec na
    posesji dowolnie duzy kontener ?

    30% to mój przypadek tj. dom w Warszawie, dla mieszkańców bloków to jest czasami 300%
    (a gdyby ceny Warszawskie przenieść do Leginonwa tj. z obecnych 8,50 na 45zł to
    podwyżka 500%).
    Jak wytłumaczysz więc 200% za mieszkania, które w tej chwili nie mają żadnych
    limitów?

    --
    ZZ@private