eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się › Re: Nowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się
  • Data: 2013-01-04 11:42:55
    Temat: Re: Nowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 4 stycznia 2013 11:27:23 UTC+1 użytkownik rrr napisał:

    > Bo możesz mieć gości :)

    Za których odpowiadam.
    Siekierę mam w domu, goście bywaja a jednak póki co nikt mi siekiery nie zabrania
    posiadać. A mozna nia krzywdę komuś zrobić.
    Kurczę ale juz kija do bejsbola to chyba nie wolno mi posiadac;)

    > nie tylko ty jesteś na świecie. Przepisy odnosimy do ogółu, który np.
    >
    > mieszka z dziećmi w domu z nieoprawionymi gniazdkami (to tak dla
    >
    > przykładu. Zakładasz, że nieodebrany dom użytkujesz ty i tylko ty
    >
    > świadom zagrożeń a to nieprawda.

    Jak nieprawda? Zakłądam że mieszkam i użytkuje swiadomie i jakby co odpowiem za ew
    wypadek.
    10cm przesunąc to musze pewnie o pozwolenie na przebudowe instalacji wystąpić.

    > Nie, na szczęście tak źle nie jest.
    http://ise.pl/index.php?option=com_jfusion&Itemid=39
    &jfile=viewtopic.php&f=16&t=12081&p=95476&hilit=gnia
    zdo