eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy › Re: Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
  • Data: 2021-05-15 15:32:02
    Temat: Re: Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 15 May 2021 14:45:41 +0200, Marcin N

    > Chyba nie myślisz, że prezes w swoim 20 minutowym przemówieniu podał
    > jakieś szczegóły? Trzeba poczekać na detale. Ja nie wiem nic więcej.

    Czyli Twoja teza na podstawie tematu, że domy stanieją tylko dlatego że nie
    trzeba pozwolenia i kierbuda jest chybiona, bo i do tej pory można było te
    elementy pominąć. Wystarczyło że dom miał pow. zabudowy 35m2 (piętrowy mógł
    mieć właśnie okolice 70m2), nie był związany na stałe z gruntem i też nie
    trzeba było pozwolenia na budowę ani kierbuda. Sam miałem taki domek (z
    odzysku po wuju) na działce zanim powstał docelowy dom.

    --
    Pozdor
    Myjk