eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy › Re: Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
  • Data: 2021-05-15 16:17:26
    Temat: Re: Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 15/05/2021 16:03, Myjk wrote:
    >>> Pytam czy znasz dokładne warunki.
    >> Nikt nie zna. Z prezesiną włącznie.
    > To niepotrzebnie dorabiasz swoje wizje

    Jakie wizje? Ja staram się dopasować rzeczywistośc do urojeń prezesa.
    Elektryk łyknie z 10 kawałków za elektrykę, chyba że karyna zrobi kurs
    SEP. Hydraulik łyknie z 5 kawałków chyba że Sebix ogarnie którą stroną
    trzyma się zgrzewarkę. Itd itp.

    >, bo niewiele się różnisz od
    > prezesiny i klikbajtowych mediów.

    To że koloryzuje, to wyłacznie z miłości niewzruszonej do prezesiny. Sam
    nie mógł, to choć troche mu pomogę.

    > Akurat oni prędzej tak zbudują

    Nie za 100 tyś. Tutj mamy paradox:
    1) jak mają kasę, to pracują. Wiec najmą ekipy które za samą robociznę
    łykną więcej.
    2) jak nie pracują to nie maja kasy, wiec nie kupią materiałów i nie
    będą mieć zdolności kredytowej. A jak prezesina zrobi że beda mieli, to
    za 10 lat pierdyknie system bankowy.

    Oczywiście bywają Sebixy które maja czas i kasę, ale prawda jest taka że
    to tylko brzeg krzywej suwerena.

    > Ja mimo wszystko nadal twierdzę że da się zbudować domek za 100 patoli.

    Da się. Ale to jest projek nie dla dowodu że się da, tylko, zakładam,
    dziesiętek tysięcy ludzi. I oni własnie dzwonią teraz do firm w okolicy
    pytajac czy zbudują im pod klucz za 100 patoli bo nie wiedzą czy maja
    anulować wczasy w Bułgarii.

    > Sam
    > miałem taki domek letniskowy na działce, oddałem go ostatecznie -- ponoć
    > dom już postawiony na nowo, docieplony i mieszka w nim młode małżeństwo.

    Super. Ale my mówimy o tym że PiS stara się rozwiązywać jakieś problemy
    mieszkaniowe *społeczeństwa*. Miało być 100tyś mieszkań. Okazało sie
    dzisiaj że to mieszkanie za 100tyś. W sumie tylko drobne przejęzyczenie,
    efekt bedzie pewnie i tak tradycyjny.