eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy › Re: Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
  • Data: 2021-05-16 12:12:25
    Temat: Re: Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 16/05/2021 10:46, Myjk wrote:
    > Po raz kolejny, ja nie dyskutuję o domkach kaczyńskiego, to ty się
    > notorycznie nad tym spuszczasz. Ponadto gdybyś miał pojęcie o zużyciu
    > energii przez nowoczesne domy oraz wiedział jaka dziura w zapotrzebowaniu
    > jst wtedy gdy ten prąd jest rozdawany to byś takich bzdurek nie wypisywał.

    No ale ja wiem. Wiem też że aby w nocy grzać prądem z kilkuset domów
    trzeba mieć dodatkową linie zasilającą, elektrownię *albo* okna
    zastawione metrem styropianu.

    Nikt w tym kraju nie grzeje prądem, jak nagle zaczną, to upadnie
    zasilanie w róznych regionach. Najzwyczajniej nie mamy infrastruktury.

    Pamiętaj, że nie mówimy o *jednym* domu, tylko o programie skierowanym
    do dziesiątek tysięcy ludzi.

    > Boś ignorant. Mnie 380m2 elewacji (dom 240m2 powierzchni), w tym robocizna,
    > styropian 25cm, kleje, siatki, tynki, okapniki, kosztowały 55 "patoli".

    Czyli 45 na resztę budowy? No, masz plan, widzę.