eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy › Re: Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
    Date: Sun, 16 May 2021 16:56:31 +0200

    On 16/05/2021 16:38, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    mam ochoty się nad tym co zastanawiać bo to głupiec wymyślił
    > Tego co w tv mówił o planach rządu nie nazywam głupcem bo nim nie jest.

    Własnie go nazwałeś.

    > Na dodatek on nic nie mówił o domu za sto tysięcy.

    Mówił.

    > Mówił w kontekście budownictwa o stutu tysiącach ale dotyczyło to czegoś innego .

    Kłamstwo.

    https://www.youtube.com/watch?v=xR29qfpeggQ&t=5184s

    "Sprawa możliwosci budowy bez pozwolenia, bez księgi, bez kierownika
    budowy, tylko na zawiadomienie, oczywiśćie trzeba mieć grunt, domków do
    70m2. Z płackim dachem ale jednak jakimś poddaszem, po częsci do
    wykorzystania. To może byc razem, jesli chodzi o powierzchnie
    mieszkalną, około 90m. Więć tyle, ile w tej chwili wynosci przeciętna w
    budownictwie miezkaniowym, przeciętna budowanego mieszkania. Całkiem
    solidnie. I to będzie naprawdę coś, co szczególnie na wsi gdzie często
    buduje się tzw systemem gospodarczym, pozwoli na osiągnięcie sytuacji w
    której się ma własny dom, i to całkiem przyzwoity za sumę stosunkowo
    niewielką. Być może nawet nie wiekszą niż 100tys zł. Są tacy którzy
    mówią że nawet mniej".

    No, Zenuś, szykuj majtki na zmianę i szczoteczkę. Idą po Ciebie.

    > Głupcem jest ten co tutaj przekrecil co tamtej mądry człowiek powiedział.

    Tak, to też może być jakaś linia obrony, ale czy aby na pewno prokurator
    posłucha?