eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy › Re: Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 16 May 2021 08:24:22 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 16 maja 2021 o 16:56:40 UTC+2 heby napisał(a):
> [...]
    nie mam ochoty się nad tym co zastanawiać bo to głupiec wymyślił
> [...]
    > budownictwie miezkaniowym, przeciętna budowanego mieszkania. Całkiem
    > solidnie. I to będzie naprawdę coś, co szczególnie na wsi gdzie często
    > buduje się tzw systemem gospodarczym, pozwoli na osiągnięcie sytuacji w
    > której się ma własny dom, i to całkiem przyzwoity za sumę stosunkowo
    > niewielką. Być może nawet nie wiekszą niż 100tys zł. Są tacy którzy
    > mówią że nawet mniej".
    >
    > No, Zenuś, szykuj majtki na zmianę i szczoteczkę. Idą po Ciebie.
    > Tak, to też może być jakaś linia obrony, ale czy aby na pewno prokurator
    Byś może to nie na pewno. Poza tym odnosiło się to do domów budowanych metodą
    gospodarczą. A czy aby na pewno się nie da. Domy żeby były oszczędne w eksploatacji
    muszą być dobrze ocieplone.takie małe domy jak w projekcie muszą być budowane z
    materiałów izolacyjnych. Czyli lekkie domy szkieletowe z konstrukcją wypełniona
    styropianem na przykład. Brak piętra to cienkie i tanie fundamenty. Nieduża
    powierzchni to cienka płyta jak ktoś na nią uprze. Własna praca i pomoc rodziny to
    niskie albo brak kosztów robocizny.