eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy › Re: Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    Date: Sun, 16 May 2021 17:26:00 +0200

    Sun, 16 May 2021 16:45:35 +0200, heby

    > Sugerujesz połowę budżetu prezesa wydać na styropian. W sumie nie
    > sprawdzałem, może i styropianem da się cegły zastapic, przy 30cm...

    Jeśli 20 tys. to dla ciebie jest połowa ze 100 tys. to nic dziwnego żę masz
    problem z pojmowaniem dyskusji jaka się tu toczy.

    > Raczej dobre baterie w kalkulatorach.

    Jeśli do obliczenia ile 20 stanowi ze 100 potrzebujesz kalkulatora to
    strach się bać.

    > G. kogo obchodzi ile zuzywa w roku. Bardziej niech się matrwi ile zuzywa
    > sekundę po przełaczenu się licznika do taniej taryfy. Grubośc kabli
    > niech cię zainteresuje, bo w nich problem.

    Oczywiście że G. obchodzi ile zużywa w roku, ale możę gdybyś nie wyrżnął
    reszty to byś zauważył że nie pisałem podawałem zużycia jako informację
    główną, ale aby pokazać ci ile MOCY potrzebuje taki dom, ignorancie
    galopujący, i żebyś sobie przeliczył to sobie na dziurę mocy w drugiej
    taryfie.

    > To troche jak z użyciem wodu w kiblach, w przerwie meczu. Niby średnio
    > kibic szcza tyle samo co księgowa, ale bywało że kanalizacje zatykało.

    Widzę że to jedyne w czym masz doświadczenie.

    > Oczywiście. Po co zastanawiać się na zapas czym to grzać, za ile stawiać
    > i jak budować. Najważniejsze że da się taki jeden domek postawić,
    > wyjdzie jak z tym 100ty*s* mieszkań. Postawiono kilka i fajrant.

    Masz coś z głową. Z takimi tekstami to nie do mnie, tylko sobie napisz
    utyskujący list do wodza.

    > Jeśli mieli choć jednego fachowca od planowania stojącego za tym
    > programem (wątpie) to ta kwestia była by na 100% brana pod uwagę.
    > Planowanie w takiej skali musi być oparte o możliwości energetyki.

    Jak dla mnie to on był takim "fachowcem" jak ty.
    Nic nie wie, ale się wypowie.

    > Powierzchnia do osyropianowania rośnie pi x drzwi z pierwiastkiem
    > powierzchni domu. jednak mogę powiedziec jedno: jesli masz mały budżet,
    > to na cegłasz nie oszczędzisz, ale na ociepleniu jak najbardziej. I
    > dokładnie tak będą kombinowały Janusze z Grażynami. Wydajesz się
    > ignorować fakt, że program jest skierowany do *suwerena*, wiec nik nie
    > liczy, że są to ludzie rozsądni.

    Przecież ci napisałem ile mam powierzchni po podłogach i ile w zwiazku z
    tym ścian było do ocieplenia. Dokładnie taki sam stosunek powierzchni
    użytkowej domu do powierzchni ocieplanych ścian przyjąłem dla domu 70m2
    powierzchni. W czym masz znowu problem, poza tym żeś ignorant galopujący?

    > Ile wydasz na styro - nie oszacujemy dokładnie,

    No tak, ale nie przeszkodziło ci to strzelić z procy i stwierdzić żę
    suweren wyda 100 "patoli" na sam styropian do domu 70m2. Teraz raczkiem,
    raczkiem. Może ty jesteś tym wspomnianym szwagrem "użytkownika"? :P

    > Ja by prezesina nie bąknął o tych 100tys, to bym się słowem nie odezwał,
    > bo uważam że to dobry pomysł z powiekszeniem "altanek". Ale wypluł ten
    > absurd. Teraz wcinam popcorn i oglądam jak patoprawicowe media starają
    > się uzadanić, że to nie przejaw demencji i odklejenia od rzeczywistości
    > tylko solidna kalkulacja podparta przykładami szwagra zięcia matki córki.

    Fajnie masz w życiu.

    > To po co o nim wspominasz?

    Przecież to ty napisałeś o styropianie i jego cienie -- masz schizofrenię?

    --
    Pozdor
    Myjk