eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy › Re: Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
    Date: Sun, 16 May 2021 17:57:53 +0200

    On 16/05/2021 17:26, Myjk wrote:
    > Jeśli 20 tys.

    Padła kwota koło 50tys.

    > Oczywiście że G. obchodzi ile zużywa w roku, ale możę gdybyś nie wyrżnął
    > reszty to byś zauważył że nie pisałem podawałem zużycia jako informację
    > główną, ale aby pokazać ci ile MOCY potrzebuje taki dom

    Więc jeśli tą *MOC* nagle załaczą w momencie przechodzą na taryfę nocna,
    to trafa z sołetctwie wylecą w kosmos.

    >, ignorancie
    > galopujący, i żebyś sobie przeliczył to sobie na dziurę mocy w drugiej
    > taryfie.

    Mnie badziej interesuje ta dziura w przesyle do domków na wsi która z
    dziurą w mocy zakładów przemysłowych w nocy ma 0 wspólnego.

    > Widzę że to jedyne w czym masz doświadczenie.

    Ależ mam szerokie doświadczenie w róznych niestotnych rzeczach, ale sam
    coś wspomniałeś o kiblu, więc jest szansa że sią dogadamy.

    > Jak dla mnie to on był takim "fachowcem" jak ty.
    > Nic nie wie, ale się wypowie.

    Badzie Ci bardzo ciezko udowodnić tezę "nic nie wie". Wybrałeś sobie
    dość cieżki kierunek negowania, w kontekście logiki. Ale powodzienia.

    > No tak, ale nie przeszkodziło ci to strzelić z procy i stwierdzić żę
    > suweren wyda 100 "patoli" na sam styropian do domu 70m2.

    Odrózniasz sarkazm od dyskusji? Z takimi umiejętnościami dyskotwania
    raczej daleko na usenecie nie odjedziesz.

    > Teraz raczkiem,
    > raczkiem. Może ty jesteś tym wspomnianym szwagrem "użytkownika"? :P

    Zwórć uwagę że w dyskusji, która staram sie śledzić, nie padł ani jeden
    dowód na to że się da zbudować za 100tys. Troche bida, że nawet szwagier
    zięcia nie dał rady. Owszem, są *teoretyczne* pomysły jak to postawić za
    tyle. Ale czy ktoś postawił? Najlepiej w dziesiątkach tyś sztuk, ale
    kilkaset też się nada.

    > Przecież to ty napisałeś o styropianie i jego cienie -- masz schizofrenię?

    Ja o nim napisałem sarkastycznie. To że nie odrózniasz takich
    skomplikowanych figur w dyskusji kiepski Ci wystawia mandat do dalszej
    dyskusji. Albo świadczy o jakimś deficycie pojmowania dyskutanta. Muszę
    chyba używać wiecej emotikon, bo na grupie głównie aspergery, bez
    poczucia humoru.