eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy › Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <7...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <b...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <8wqqgn3uuy1g$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <5...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <5...@g...com>
    Date: 08 Jun 2021 18:59:53 GMT

    > Samochód też kiedyś był ciekawostką.

    Przy czym nie postawiłbym ani złotówki na to ze ludzie nagle zaczna
    sami ze styro wycinac kształtki potrzebne do zalania betonem.
    Budowa domu to jednak odrobine bardziej skomplikowana sprawa niz
    postawienie scian a tendencja jest raczej odwrotna - zeby jak najwiecej
    rzeczy zlecac specjalistom.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby