eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy › Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    Subject: Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <7...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <b...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <8wqqgn3uuy1g$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <5...@g...com>
    <60dcc450$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Wed, 30 Jun 2021 22:38:37 +0200

    styropianu. Zasugerowałem że jest taka możliwość i że szkoda że nie jest taka metoda
    powszechnie stosowana. Dom 100 metrów ma że 120m? ścian. Jak odjąć okna, drzwi to
    zostanie ze sto metrów. Ocieplenie że styropianu o grubosci 33 cm będzie dobrze czy
    za mało? Jeśli dobrze to na ściany potrzeba styropianu za 6500.

    Opierdalajc się jedna osoba mająca odpowiednie narzędzia zrobi to w dwa dni.

    Potem gruszką i z metr sześcienny betonu. Albo samemu ukręcić 10 niedużych
    betoniarek. Widzisz w tym co napisałem coś niemożliwego do zrobienia?

    robić samemu.oryginalne pustaki zwane również szalunkiem traconym są kilka razy
    droższe za jednostkę powierzchni ścian. Styropian jeśli nie są to bloki 2 metry na 2
    metry na 10 metrów jest drogi w produkcji. Wolny proces produkcyjny powoduje że ceny
    spienianych w formach pustaków są wysokie. Styropianowy pustak nie musi mieć żadnych
    parametrów wytrzymałościowych. On ma byc. Najgorszy czyli najlżejszy miękki styropian
    będzie lepszy od droższego twardszego.

    surowe ściany z ociepleniem na dom 100 metrów z robocizna mogą kosztowac mniej niż 10
    tysięcy. Znam dwie osoby a raczej rodziny co mają romans pustaków styropianowych. Są
    bardzo zadowolone. Jeden ma elektryczna podłogowke. Drugi ma najtańsze grzejniki
    elektryczne z marketu. Konwektory zamocowane na ścianach. Domy są praktycznie pasywne
    co przekłada się na bardzo niskie koszty eksploaacji, zwłaszcza że zainstalowali
    sobie na dachach jak budowali kolektory słoneczne a jak pojawiła się fotowoltaika to
    fotowoltaikę. Obydwaj inzynierowie do tego konstruktorzy. Każdy zapytany dlaczego sam
    nie zrobił pustaków, bo by było taniej , zrobił rybkę. Dlaczego sami ludzie nie robią
    wielu rzeczy a nie tylko styropianowych pustakow. Bo już są na wzór i podobieństwo
    niemca albo innego Amerykanina intelektualnymi i manualnymi betonami.
    > Pamiętam jak niedawno dopytywales jak podłączyć zawór elektromagnetyczny do wody. A
    wczoraj stałeś się inżynierem pracującym w dozorze technicznym. Znasz się najlepiej
    na styropianie, kotłach gazowych. O twoim wodnym chlebie z grzeczności nie wspomnę.

    Jak zwykle emanujesz nonszalanckimi perseweracjami, kiedy zostajesz
    przyłapany na pisaniu skrajnych głupot i niedorzeczności.