eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy › Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
  • Data: 2021-07-02 15:46:06
    Temat: Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 2 lipca 2021 o 13:54:25 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
> [...]
    ryb na głowę na świecie znalazłem w necie. Naukowy świat chce to podważyć? A może
    naukowy świat chce podważyć że od picia słonej wody dostaje się pierdolca? Dawaj
    źródła na ten swój naukowy świat.
    > No no. To jest argument, bo w necie to piszą same autorytety np. taki
    > Zenek Kapelinder czy Kris.
    Dał byś w końcu przepis na wodny chleb. Ocalił bys ze dwa miliardy ludzi od głodu.
    Wszędzie na świecie by stawiali twoje pomniki. Negujesz że od słonej wody dostaje się
    pierdolca a nie jak ty masz że od gorzały? Razem z Budzikiem byście stanowili super
    duet. On by uczył jak oszczędzać wodę a ty jak z zaoszczędzonej chleb upiec. Albo że
    22 kilogramy ryb zjada statystyczny ziemianin rocznie to też nieprawda. Jeśli tak to
    daj jakieś naukowe źródła. Z tym rozkładaniem styropianu to zajebałes jak kiedyś z
    wodnym chlebem. Pewno jak na czterdziestolatku na odcinku na którym Karwowski działkę
    kupił było. Tam górale stawiali domki letniskowe. Przez miesiąc stawiali. 27 dni pili
    i stawali w trzy dni. Podłączyłes w końcu zawór elektromagnetyczny, ten co dupę
    trules na elektronice czy nie dałeś rady?