eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy › Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    Subject: Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <X...@1...0.0.1>
    <e...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <5...@g...com>
    <60df8204$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <e...@g...com>
    <60e1500f$0$23913$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Mon, 5 Jul 2021 15:31:37 +0200

    > Jedyne co potrafisz liczyć to drobne pieniądze. Żebyś wiedział ile jeszcze musisz
    pod marketem użebrc żeby na piwo wystarczyło. Z podłączeniem zaworu było tak że
    chciałeś puste szambo napelniac kradzioną woda z wodociągu. I żeby cie nie złapali
    chciałeś to robić tak żeby nikt nie widział że w studzience cos codziennie robisz.

     OK Boomer.