  • 1. Data: 2010-10-16 09:42:38
    Temat: OD WCZORAJ...
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    ... sikory szaleją na słoninie i kuli łojowej z nasionami. Wygląda na to, że
    czują zbliżające się wielkimi krokami zimno.

  • 2. Data: 2010-10-16 11:21:59
    Temat: Re: OD WCZORAJ...
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    Panslavista pisze:
    > ... sikory szaleją na słoninie i kuli łojowej z nasionami. Wygląda na to, że
    > czują zbliżające się wielkimi krokami zimno.

    Kurka wodna nie za szybko? Przeciez jeszcze sniegu nie ma!

    --
    http://www.listatima.pl/

  • 3. Data: 2010-10-16 19:52:23
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 16 Oct 2010 13:21:59 +0200, Stefan napisał(a):

    > Kurka wodna nie za szybko? Przeciez jeszcze sniegu nie ma!

    A potem zimą się nie chce kontynuować przyjemności obserwowania ptaszków i
    te, lecąc po kilkadziesiąt/kilkaset km do znanego sobie już miejsca
    karmienia, padają z głodu i zimna nie majac sił na dalsze poszukiwanie,
    zastając puste karmniki.

    Na razie zimno nam nie grozi i wiem to na pewno, obserwując zachowanie
    myszy polnych, które jeszcze wcale nie pchają mi się z okolicznych pól do
    domu, a bywało przed chłodami, że nie sposób było nastarczyć zastawionych
    łapek.

  • 4. Data: 2010-10-17 07:16:48
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-10-16 13:21, Stefan pisze:

    > Kurka wodna nie za szybko? Przeciez jeszcze sniegu nie ma!

    Default City - dzisiaj 7:00 temperatura na 7-mym piętrze za oknem -3,9
    stopnia celcjusza, najniższa od lata ;)

    Pozdrawiam !!

  • 5. Data: 2010-10-17 08:37:04
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Czarek Daniluk" <c...@n...com> wrote in message

    > Default City - dzisiaj 7:00 temperatura na 7-mym piętrze za oknem -3,9
    > stopnia celcjusza, najniższa od lata ;)
    >
    > Pozdrawiam !!

    Ptaki mają termometry na kuprze - jak im wiatr pierze rozdmucha na boki...

  • 6. Data: 2010-10-17 10:50:55
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 17 Oct 2010 09:16:48 +0200, Czarek Daniluk napisał(a):

    > Default City - dzisiaj 7:00 temperatura na 7-mym piętrze za oknem -3,9
    > stopnia celcjusza, najniższa od lata ;)
    >
    > Pozdrawiam !!

    Ptakom szkodzi dopiero zamarznięcie ziemi i śnieg na drzewach. Obecnie
    swietnie dają sobie radę, a przedwczesna gorliwość w ich dokarmianiu
    przyzwyczaja je do miejsc karmienia i kiedy naprawde nastaną trudne
    warunki, a w tych miejscach karmiący stracą już swoje litościwe pobudki
    oraz chec obserwacji ptaszków dla innych przyjemności życia, to wtedy
    zaczyna się tragedia tych ptaków i winni temu są nieodpowiedzialni ludzie,
    okazjonalni karmiciele.

  • 7. Data: 2010-10-17 12:40:29
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

> [...]
    > oraz chec obserwacji ptaszków dla innych przyjemności życia, to wtedy
    > zaczyna się tragedia tych ptaków i winni temu są nieodpowiedzialni ludzie,

    Niektórzy tak mają - u mnie ptaki mają słoninę całe pół roku.

  • 8. Data: 2010-10-17 12:48:05
    Od: "Panslavista" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    > ... sikory szaleją na słoninie i kuli łojowej z nasionami. Wygląda na to,
    > że
    > czują zbliżające się wielkimi krokami zimno.

    Cioto, wiesz że robisz o tej porze roku krzywdę tym ptakom?

  • 9. Data: 2010-10-17 12:51:05
    Od: "Panslavista" <w...@w...pl>

    > Ptaki mają termometry na kuprze - jak im wiatr pierze rozdmucha na boki...

    Termometr to chyba ktoś kiedyś w dupę włozył i ci na mózg poszło.

  • 10. Data: 2010-10-17 15:28:20
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 17 Oct 2010 14:40:29 +0200, Panslavista napisał(a):

    > Niektórzy tak mają - u mnie ptaki mają słoninę całe pół roku.

    No to pamiętaj. Pisałam dla przestrogi innych.