  • 1. Data: 2010-10-13 11:55:18
    Temat: Która lodówka??
    Od: adams99 <n...@n...spam.no.problem>

    Wybór jednej z dwóch :

    http://www.euro.com.pl/lodowki/opis-liebherr-cnesf-3
    0330.bhtml#content_3c

    lub

    http://www.euro.com.pl/lodowki/opis-siemens-kg-36na0
    3.bhtml#content_3c

    Siemens lepiej wyposażony, Liebherr chyba lepsza firma w chłodnictwie (
    chyba?)

    Dzięki za wszelkie wskazówki

  • 2. Data: 2010-10-13 23:01:40
    Temat: Re: Która lodówka??
    Od: adams99 <n...@n...spam.no.problem>

    W dniu 2010-10-14 00:31, BQB pisze:

    > To zerknij dokładnie w tą gwarancję na co jest 5 lat, a na co tylko 2 lata.

    Przywiozą to zerknę :)

  • 3. Data: 2010-10-14 00:20:51
    Od: Jarek Hirny <a...@h...pl>

    A screaming came across the sky, when BQB wrote:

    > teraz jak lodówka wytrzyma 4-5 lat, to bardzo dobra lodówka.

    Już bez przesady, jakiś tani Vestfrost stoi u moich rodziców wyraźnie ponad
    pięć lat i żadnych problemów nie robi. A był z niższej półki cenowej jak na
    swoje wymiary (190 cm).

    Jarek
    --
    http://agnus.jogger.pl

  • 4. Data: 2010-10-14 18:03:40
    Od: adams99 <n...@n...spam.no.problem>

    W dniu 2010-10-14 18:06, Irokez pisze:

    > Oglądałem ostatnio Ariston, fajna i się spodobała, ale na sieci
    > znalazłem że awaryjne a serwis do bani.
    > Cytat "Ariston ma kiepską opinię w Federacji Konsumentów co do
    > szanowania klijentów i jakości.Na moją reklamację F.K. poinformowała "
    > trzeba było się nas spytać-byśmy odradzili zakup lodówki Ariston"
    > Prawda li to?

    Ariston to Indesit a ja właśnie kupuję lodówkę z tego powodu że 5 letni
    Indesit nadaje się na złom - odkleja się tylna ścianka lodówki a wg.
    serwisu to jest nienaprawialne. Pralka indesita też poszła na złom.

    Oba sprzęty kupione razem i padły równo po 5 latach w miesięcznym odstępie.

    Od tej pory unikam takich firm. Pralka kupiona - Siemens wyprodukowany w
    Niemczech, Liebherra przywiozą jutro.

    Oczywiście dodam że to moja subiektywna opinia bo zaraz znajdą się osoby
    którym Ariston to od "przedwojny" chodzi :) Życzę każdemu żeby
    niezależnie od firmy sprzęt chodził jak najdłużej.

  • 5. Data: 2010-10-14 19:58:28
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2010-10-14 02:20, Jarek Hirny pisze:

    > Już bez przesady, jakiś tani Vestfrost stoi u moich rodziców wyraźnie ponad
    > pięć lat i żadnych problemów nie robi. A był z niższej półki cenowej jak na
    > swoje wymiary (190 cm).

    Dlatego lepiej kupować coś taniego z jak najdłuższą pełną gwarancją, a
    jak się potem zepsuje, to żal nie będzie.

  • 6. Data: 2010-10-16 20:57:32
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    "Irokez" <n...@e...pl> napisał(a):

    >Cytat "Ariston ma kiepską opinię w Federacji Konsumentów co do szanowania
    >klijentów"

    I po ostatnim slowie mozna sobie dalsza czesc odpuscic.