  • 1. Data: 2010-10-11 17:28:32
    Temat: Przyklejanie nalepek (odklejonych)
    Od: Rentier <f...@g...com>

    Odkleja mi się w samochodzie nalepka na szybie, zwijając brzegi.
    Dla mnie jest ona ważna:)
    Mogę ja od spodu podkleić przezroczystą taśmą do paczek i powinno zadziałać.
    Ale zanim to zrobię, chciałem zapytać, czy gdzieś istnieje klej "nalepkowy" lub jakiś
    jego zamiennik?

  • 2. Data: 2010-10-11 19:47:45
    Temat: Re: Przyklejanie nalepek (odklejonych)
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    On 11 Paź, 19:28, Rentier <f...@g...com> wrote:
> [...]
    > Ale zanim to zrobię, chciałem zapytać, czy gdzieś istnieje klej "nalepkowy" lub

    zgłoś się do firmy wymieniającej szyby w autach, oni mają jakieś
    sposoby na przenoszenie nalepek rejestracyjnych ze starych szyb na
    nowe, może profesjonalnie "zreperują" twoja nalepkę...

    pozdrawiam
    s_13

  • 3. Data: 2010-10-11 20:00:49
    Od: Rentier <f...@g...com>

> [...]
    > sposoby na przenoszenie nalepek rejestracyjnych ze starych szyb na
    > nowe, może profesjonalnie "zreperują" twoja nalepkę...

    Niee, grzeją suszarka/opalarką, klej mięknie i reszta już prosta- robili mi to
    kiedyś..