  • 1. Data: 2010-10-11 14:00:55
    Temat: Bardzo mały grzejnik elektryczny
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    Cześć.
    Spotkał się ktoś z takim bardzo małym grzejnikiem elektrynym przenośnym,
    o mocy powiedzmy 400 W? Słyszałem kiedyś o takich matach grzejnych, ale
    nie widziałem.
    To nie ma być promiennik ani wentylokonwektor tylko raczej coś na
    kształt olejowego-nieduża temperatura powierzchni i bezgłośny.

    ________MAT_______

  • 2. Data: 2010-10-12 07:22:41
    Temat: Re: Bardzo mały grzejnik elektryczny
    Od: "Pietrek" <pietrek34(at)wp.pl>

    Użytkownik "Lagod" <niespamowaclagoda@listkropkapl> napisał w wiadomości
> [...]
    > To nie ma być promiennik ani wentylokonwektor tylko raczej coś na
    > kształt olejowego-nieduża temperatura powierzchni i bezgłośny.

    Kiedys na giełdzie z klamorami po Niemcu, w Sandomierzu widziałem taki mały
    olejaczek, dosłownie miniaturka (tak może 30x30x15) i zastanawiałem się na
    co to komu potrzebne takie cudo? Pewnie miało 500W.
    Tak, że na pewno są ale chyba nie w handlu u nas.

    P.

  • 3. Data: 2010-10-12 07:26:21
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Pietrek" <pietrek34(at)wp.pl> wrote in message

> [...]
    > na
    > co to komu potrzebne takie cudo? Pewnie miało 500W.
    > Tak, że na pewno są ale chyba nie w handlu u nas.

    Były kiedyś na Allegro - do podgrzewania małych pomieszczeń np. łazienki,
    albo takich, gdzie temperatura nie powinna spaść poniżej zera.

  • 4. Data: 2010-10-12 10:18:12
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

> [...]
    > To nie ma być promiennik ani wentylokonwektor tylko raczej coś na kształt
    > olejowego-nieduża temperatura powierzchni i bezgłośny.

    farelka - mala, przenosna, niestety moc 1000W + 2000 W (chociaz dosc dawn
    temu widzialem i takie na 500W +500W)

  • 5. Data: 2010-10-12 11:16:49
    Od: "Tomasz O." <t...@o...eu>

    może taki
    http://allegro.pl/grzejnik-olejowy-700w-absolutna-ok
    azja-i1252822384.html

    Tomasz

  • 6. Data: 2010-10-12 13:50:20
    Od: "JeSt" <o...@w...eu>

    Użytkownik "Tomasz O." <t...@o...eu> napisał w wiadomości grup
    > może taki
> [...]

    albo:
    http://www.nokaut.pl/grzejniki/grzejnik-elektryczny-
    konwekcyjny-f18-classic-atlantic-500-w.html

  • 7. Data: 2010-10-19 10:25:03
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2010-10-12 15:50, JeSt pisze:

> [...]
    >>

    > albo:
    > http://www.nokaut.pl/grzejniki/grzejnik-elektryczny-
    konwekcyjny-f18-classic-atlantic-500-w.html

    Dzięki, takie to znalazłem, ale chodzi o przenośny. Tak by żonie
    postawić pod biurkiem, by się nogi grzały.

    ________MAT_______

  • 8. Data: 2010-10-19 10:30:28
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    http://www.medyk1.pl/go/_info/?id=622

  • 9. Data: 2010-10-19 17:25:58
    Od: "JeSt" <o...@w...eu>

    Użytkownik "Lagod" <niespamowaclagoda@listkropkapl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:4cbd7218$...@n...home.net.pl...
    > W dniu 2010-10-12 15:50, JeSt pisze:
    >>

    > Dzięki, takie to znalazłem, ale chodzi o przenośny. Tak by żonie postawić
    > pod biurkiem, by się nogi grzały.
    >
    > --
    ________MAT_______

    Niby co stoi na przeszkodzie postawić ten grzejnik pod biurkiem?
    Tak na marginesie to do takich celów wystarczył by może 100W
    lub bamboszki elektryczne.

  • 10. Data: 2010-10-21 07:08:49
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2010-10-19 19:25, JeSt pisze:

> [...]
    >
    > Niby co stoi na przeszkodzie postawić ten grzejnik pod biurkiem?
    > Tak na marginesie to do takich celów wystarczył by może 100W

    No właśnie!
    Dzięki panslavista!