  • 1. Data: 2010-10-09 22:23:29
    Temat: Kuchnia - jakie fronty feblowe ?
    Od: "leku" <l...@p...wprost.pl>

    Witam,

    Interesuję mnie fronty do mebli kuchennych o gładkiej fakturze.
    Jakie fronty polecacie i jakiej firmy ?
    Ponoć z mdf oklejanych folia po jakimś czasie odkleja się
    i jest mało odporna mechanicznie.
    Jak jest z trwałością mdf lakierowanych ?
    A może płyta wiórowa laminowana z trwałymi obrzeżami z PCV lub
    listwą aluminiową ?

    Chętnie poznam Wasze opinie.

    pozdrawiam
    leku

  • 2. Data: 2010-10-09 22:24:50
    Temat: Re: Kuchnia - jakie fronty feblowe ?
    Od: "leku" <l...@p...wprost.pl>

    Oczywiście fronty meblowe :)

    leku

  • 3. Data: 2010-10-11 09:58:59
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-10-10 00:23, leku pisze:
> [...]
    > i jest mało odporna mechanicznie.
    > Jak jest z trwałością mdf lakierowanych ?
    > A może płyta wiórowa laminowana z trwałymi obrzeżami z PCV lub

    Idelanie gładkie jest szkło, zerknij na allegro pod hasłem fronty
    aluminiowe, są tam takie z taflą szkła kolorowego

  • 4. Data: 2010-10-11 21:35:16
    Od: "leku" <l...@p...wprost.pl>

    > Idelanie gładkie jest szkło, zerknij na allegro pod hasłem fronty aluminiowe,
    > są tam takie z taflą szkła kolorowego

    Dzięki za info. Szkło to raczej na górne szafki. Na dół bym się obawiał
    zastosować.

    pozdrawiam
    leku