  • 1. Data: 2010-10-08 14:13:29
    Temat: [Gdzie] Szeroki wieszak na marynarkę lub płaszcz.
    Od: "Biggie" <b...@...pl>

    Witam
    Poszukuję szerokiego wieszaka o szerokości większej niż 50 cm.
    Chodzi mi o porządny, profilowany, drewniany wieszak, a nie plastikową rurę :)
    Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie to prosze o podpowiedź.
    Najchętniej zakupiłbym wieszak w necie ew. Warszawie

    pozdrawiam

    Biggie

  • 2. Data: 2010-10-08 14:20:19
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Biggie" <b...@...pl> wrote in message
> [...]
    > Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie to prosze o podpowiedź.
    > Najchętniej zakupiłbym wieszak w necie ew. Warszawie

    Zakłady Drzewne Forest w Gorlicach:
    http://www.forest.gorlice.pl/sklep/index.php?cPath=2
    1