  • 1. Data: 2010-10-06 07:25:15
    Temat: skąd wieje?
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    Czuje że gdzieś pod oknem i drzwiami leci mi zimne powietrze. Czy jest
    sposób aby to znaleźć? jakies kadzidełka czy niteczki :)

  • 2. Data: 2010-10-06 11:11:37
    Temat: Re: sk?d wieje?
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał(a):

    >Czuje że gdzieś pod oknem i drzwiami leci mi zimne powietrze. Czy jest
    >sposób aby to znaleźć? jakies kadzidełka czy niteczki :)

    zapalniczka

  • 3. Data: 2010-10-06 12:41:56
    Temat: Re: skąd wieje?
    Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl>

    Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości

    > Czuje że gdzieś pod oknem i drzwiami leci mi zimne powietrze. Czy jest
    > sposób aby to znaleźć? jakies kadzidełka czy niteczki :)

    Napewno wieje? Może odczuwasz tylko spływ schłodzonego powietrza? Łączenie
    okna ze ścianą to miejsce słabiej izolowane niż ściana czy profil okna.

    --
    Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.

    Proszę o wsparcie
    mBank 28 1140 2004 0000 3002 3182 2875