  • 1. Data: 2010-10-05 08:24:28
    Temat: działka budowlana 200 metrów od masztu GSM
    Od: ad <a...@w...pl>

    Witam,
    mam mozliwosc kupienia działki budowlanej na powstalym niedawno osiedlu.
    Gmina wydzielila tam okolo 20 dzialek. Sek w tym ze obok stoi 40 metrowy
    maszt GSM plusa z nadajnikami.
    Najblizsze działki maja do nadajnika około 100 metrów, ta która oglądam
    jest około 200 metrów od nadajnika.
    I teraz nie wiem co mam zrobic, bo działka mi sie podoba, lokalizacja
    fajna, cena dosc atrakcyjna.
    Co radzicie? Wiem, ze ten nadajnik moze miec jakis wplyw na cene gruntu,
    bo niektorzy moga podchodzic sceptycznie do tej lokalizacji.
    Mieszka ktoś w takiej odległosci od stacji przekaźnikowej?
    Aha, działki w odległosci 100 metrów od nadajnika już wykupili, wiec
    chyba na to nie wszyscy zwracaja uwagę.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-10-05 08:34:37
    Temat: Re: działka budowlana 200 metrów od masztu GSM
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "ad" <a...@w...pl> wrote in message news:i8enbs$qis$1@news.task.gda.pl...
> [...]
    > Mieszka ktoś w takiej odległosci od stacji przekaźnikowej?
    > Aha, działki w odległosci 100 metrów od nadajnika już wykupili, wiec chyba

    Kup. Najwyżej pokryjesz dom folią miedzianą w klatkę Faradaya - pozbędziesz
    się nie tylko GSM, ale Haarpu i smogu elektromagnetycznego powodoiwanegop
    przez Kosmos, stacje radiowe i urządzenia energetyczne.

  • 3. Data: 2010-10-05 08:49:52
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    (...)
    > Mieszka ktoś w takiej odległosci od stacji przekaźnikowej?

    mieszkam ok. 400 m, jak jest mgła to fajne efekty widać powodowane
    oświetleniem masztu:-) innych dodatnich ani ujemnych nie zauważyłem

    --=olo=--

  • 4. Data: 2010-10-05 09:02:36
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> wrote in message
    > (...)
    >
    > mieszkam ok. 400 m, jak jest mgła to fajne efekty widać powodowane
    > oświetleniem masztu:-) innych dodatnich ani ujemnych nie zauważyłem
    >
    > --=olo=--

    Pada najpierw na patrzałki...

  • 5. Data: 2010-10-05 09:37:25
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> wrote in message

    > Pada najpierw na patrzałki...

    patrzałek nie noszę:-)

    --=olo=--

  • 6. Data: 2010-10-05 10:19:59
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>

    Osobiście bym nie kupił ...

    Zauważyłem "ciekawostkę" że działki których nikt przez lata nie chciał
    kupić nawet za psie pieniądze ze względu na mało ciekawą lokalizację i
    "towarzystwo" nagle są sprzedawane i to za naprawdę duże pieniądze ...

    Nie wiem czy ludzie nie patrzą co kupują , nie patrzą na "sąsiedztwo"
    czy co ?

    Potem mamy jakies domy/bloki obok wielkich słupów energetycznych ,
    masztów , obok bardzo uczęszczanych węzłów kominikacyjnych , obok
    lotnisk , obok kurzych ferm i tym podobnych "ciekawych"
    lokalizacji ...

    Niedaleko (z 2-3km) mnie jest kurza ferma która działa już
    kilkadziesiąt lat. Nie tak dawno widzę że obok kurzej fermy postawili
    ludzie wypasione domki ...
    Oczywiście właściciele domków domagają sie zamknięcie kurzej fermy bo
    im ... śmierdzi ...

    Czy ludzie nie widzą co kupują i gdzie ? Czy tak trudno przejść się po
    okolicy i zobaczyć co tam się znajduje ?

    Jak dla mnie najważniejsze jest zdrowie. Więc za nic nie chciałbym
    mieszkać obok nadajnika GSM ani obok wielkiego słupa energetycznego.
    Zapewne niższa cena działki jest spowodowana właśnie sąsiedztwem ...
    masztu ...

  • 7. Data: 2010-10-05 10:29:50
    Od: ad <a...@w...pl>

    W dniu 2010-10-05 12:19, /// Kaszpir /// pisze:
    ?

> [...]
    > mieszkać obok nadajnika GSM ani obok wielkiego słupa energetycznego.
    > Zapewne niższa cena działki jest spowodowana właśnie sąsiedztwem ...

    Pytanie jaką odległość od masztu należy uznać za szkodliwą...i czy w
    ogole jest jakaś szkodliwość oddziaływania. Ale to juz chyba pytanie na
    pl.misc.telefonia.gsm czy te 200 metrów wystarczy.

  • 8. Data: 2010-10-05 10:36:15
    Od: ad <a...@w...pl>

    W dniu 2010-10-05 10:49, --=olo=-- pisze:
    > (...)
    >
    > mieszkam ok. 400 m, jak jest mgła to fajne efekty widać powodowane
    > oświetleniem masztu:-) innych dodatnich ani ujemnych nie zauważyłem

    W sumie ja mieszkam od tego masztu o ktory pytam dokladnie 350 metrow w
    linii prostej. I tez nie odczuwam zadnych odziaływań.
    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2010-10-05 10:38:43
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 05 Oct 2010 12:29:50 +0200, ad napisał(a):

    > Pytanie jaką odległość od masztu należy uznać za szkodliwą...i czy w
    > ogole jest jakaś szkodliwość oddziaływania. Ale to juz chyba pytanie na
    > pl.misc.telefonia.gsm czy te 200 metrów wystarczy.

    W mieście możesz mieszkać nawet kilkadziesiąt metrów od masztu.

    Nie pamietam dokładnych wartości, ale moc tego promieniowania jest
    śladowa.

    Przynajmniej będzie mieć dobry zasięg i szybki internet 3g ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 10. Data: 2010-10-05 11:37:09
    Od: r...@m...com

> [...]
    > maszt GSM plusa z nadajnikami.
    > Najblizsze działki maja do nadajnika około 100 metrów, ta która oglądam

    A co z ludzmi ktorzy mieszkali 200m od PKiN (skad byla nadawana wiekszosc
    programów radio i TV)?

    Maszt GSM to kilkadziesiat watów,
    iglica PKiN to kilkaSET KILOWATÓW.