    From: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: działka budowlana 200 metrów od masztu GSM
    Date: Tue, 5 Oct 2010 03:19:59 -0700 (PDT)

    Osobiście bym nie kupił ...

    Zauważyłem "ciekawostkę" że działki których nikt przez lata nie chciał
    kupić nawet za psie pieniądze ze względu na mało ciekawą lokalizację i
    "towarzystwo" nagle są sprzedawane i to za naprawdę duże pieniądze ...

    Nie wiem czy ludzie nie patrzą co kupują , nie patrzą na "sąsiedztwo"
    czy co ?

    Potem mamy jakies domy/bloki obok wielkich słupów energetycznych ,
    masztów , obok bardzo uczęszczanych węzłów kominikacyjnych , obok
    lotnisk , obok kurzych ferm i tym podobnych "ciekawych"
    lokalizacji ...

    Niedaleko (z 2-3km) mnie jest kurza ferma która działa już
    kilkadziesiąt lat. Nie tak dawno widzę że obok kurzej fermy postawili
    ludzie wypasione domki ...
    Oczywiście właściciele domków domagają sie zamknięcie kurzej fermy bo
    im ... śmierdzi ...

    Czy ludzie nie widzą co kupują i gdzie ? Czy tak trudno przejść się po
    okolicy i zobaczyć co tam się znajduje ?

    Jak dla mnie najważniejsze jest zdrowie. Więc za nic nie chciałbym
    mieszkać obok nadajnika GSM ani obok wielkiego słupa energetycznego.
    Zapewne niższa cena działki jest spowodowana właśnie sąsiedztwem ...
    masztu ...