    From: ad <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: działka budowlana 200 metrów od masztu GSM
    Date: Tue, 05 Oct 2010 10:24:28 +0200

    Witam,
    mam mozliwosc kupienia działki budowlanej na powstalym niedawno osiedlu.
    Gmina wydzielila tam okolo 20 dzialek. Sek w tym ze obok stoi 40 metrowy
    maszt GSM plusa z nadajnikami.
    Najblizsze działki maja do nadajnika około 100 metrów, ta która oglądam
    jest około 200 metrów od nadajnika.
    I teraz nie wiem co mam zrobic, bo działka mi sie podoba, lokalizacja
    fajna, cena dosc atrakcyjna.
    Co radzicie? Wiem, ze ten nadajnik moze miec jakis wplyw na cene gruntu,
    bo niektorzy moga podchodzic sceptycznie do tej lokalizacji.
    Mieszka ktoś w takiej odległosci od stacji przekaźnikowej?
    Aha, działki w odległosci 100 metrów od nadajnika już wykupili, wiec
    chyba na to nie wszyscy zwracaja uwagę.