  • 1. Data: 2010-10-04 11:50:16
    Temat: Figurka porcelanowa na zamowienie?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    Szukam takiej uslugi - chcialbym na prezent zamowic replike (ze zdjec)
    figurki porcelanowej... Troche szukalem w sieci, ale ceny byly niemale
    (ok, niech bedzie) i przede wszystkim dotyczylo to wykonania calej partii
    figurek - podczas gdy ja chce cala jedna sztuke :)

    Czy ktos ma pomysl gdzie probowac? Czasu troche jest, bo do marca, ale nie
    chce szalec w ostatniej chwili...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 2. Data: 2010-10-04 19:53:56
    Temat: Re: Figurka porcelanowa na zamowienie?
    Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-10-04 13:50, Jacek Osiecki pisze:
> [...]
    > (ok, niech bedzie) i przede wszystkim dotyczylo to wykonania calej partii
    > figurek - podczas gdy ja chce cala jedna sztuke :)
    Zalezy w czym chcesz miec ta replike.
    Znam czlowieka ktory robi takie rzeczy w zywicy poliestrowej z dodatkiem
    maczki dolomitowej.
    W dotyku przypomina kamien, jest jednak lzejsze od niego (w srodku
    dzieki technologii rzezba jest pusta).
    Problemem pewnie sa terminy nio i moze koncowa cena - w koncu to rekodzielo.
    Jezeli jestes zainteresowany odezwij sie na priva a popytam o szczegoly...

    Artur Lew
    arturdotlewatgmaildotcom

  • 3. Data: 2010-10-15 09:58:09
    Od: GB <g...@o...pl>

> [...]
    > figurek - podczas gdy ja chce cala jedna sztuke :)
    >
    > Czy ktos ma pomysl gdzie probowac? Czasu troche jest, bo do marca, ale nie

    Spoko. Najpierw ktoś musiałby zrobić taką figurkę z gliny. Potem odlać
    parę razy formę w gipsie. Potem zalać. Wypalić porcelanę albo porcelit i
    dopiero. Zapewniam Cię, że dla jednej sztuki to jest mega cena :).

    Zamów sobie z gliny.

    GB

  • 4. Data: 2010-10-27 21:14:20
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 04 Oct 2010 21:53:56 +0200, Artur Lew napisał(a):
> [...]
    > Jezeli jestes zainteresowany odezwij sie na priva a popytam o szczegoly...

    Dzięki za odzew - znalazłem w sumie kilka osób/firm, które to oferują. Już
    miałem przygotować do wszystkich maila z pełną dokumentacją fotograficzną i
    wymiarami...
    Po czym - fuks nie z tej Ziemii - przypadkiem trafiłem dokładnie na taką
    figurkę w jakimś antykwariacie na ebayu, nawet w lepszym stanie niż ta z
    której chciałem replikę :) Głupi to ma czasem szczęście...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944