  • Data: 2015-12-01 21:23:58
    Temat: Re: OT Ciekawosta Islamska
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    to ja neguje mozliwosc powstania takiej istoty. Nie jestem w stanie udowodnic
    dlaczego jej nie ma bo jej nie ma. Jesli ktos uwaza ze jest to na nim ciazy obowiazek
    udowodnienia istnienia. Jesli uwazasz ze taka istota jest to Twoja rola jest opisac
    jak i skad przy tych wielkich wybuchach i predkosciach materii w okolicach predkosci
    swiatla sie wziela. Twierdzenie ze byla wczesniej nic nie tlumaczy bo wczesniej tez
    by sie musiala skads wziasc. Na dodatek w jednym egzemplarzu i od razu gotowiec.