    Subject: Re: OT Ciekawosta Islamska
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Tue, 1 Dec 2015 22:11:38 +0100

    W dniu 2015-12-01 o 21:41, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Ale sugerujesz, że nauka cokolwiek wyjaśnia "na pewno" lub dowodzi
    > czegokolwiek?

    Uważasz inaczej?

    > Oraz, że w końcu odpowie na wszystkie pytania?

    Myślę, że wszystko da się wytłumaczyć w naukowy sposób, ale obecnie z
    powodu małej wiedzy nie wszystko.
    Czy kiedyś się to stanie? Być może, o ile ludzkość do tego czasu sama
    się nie unicestwi i zrestartuje zapoczątkowując kolejną epokę kamienia
    łupanego :)
    Kiedy się to stanie? Nie prędko.
    Co do boskości. Wyobraź sobie, że nagle przeniosłeś się w czasy
    Chrystusa. Posiadając obecną wiedzę i obecną technologię uważany byłbyś
    za Boga posiadającego nadprzyrodzoną moc.
    Mnie natomiast zastanawia fakt, że ludzie na Ziemi żyją od kilku
    milionów lat, ale prawdziwy postęp technologiczny dokonał się raptem w
    przeciągu kilkuset lat.
    Skoro ludzkość jest w stanie w przeciągu kilkuset lat dokonać tak
    ogromnego skoku rozwojowego to jaką mamy pewność, że w historii
    ludzkości nie było już kilku restartów, a wierzenia w Boga nie są tylko
    opowieściami prostych ludzi po kontaktach z poprzednimi cywilizacjami?
    Niestety na Ziemi znajduje się wiele obiektów czy przedmiotów
    stworzonych wiele tysięcy lat temu, które zostały stworzone w nadludzki
    sposób.