    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Subject: Re: OT Ciekawosta Islamska
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <1...@g...com>
    <n4461u$gpi$1@dont-email.me>
    <d...@g...com>
    <n4472d$kt1$1@dont-email.me>
    <e...@g...com>
    <n44a17$11d$1@dont-email.me>
    <f...@g...com>
    <n44rhk$bpp$1@dont-email.me>
    <b...@g...com>
    <5666853b$0$22829$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    Date: Tue, 8 Dec 2015 11:52:22 +0100

    W dniu 2015-12-08 o 09:19, Budyń pisze:
    > znów te twoje założenia -

    Ja tu nie czynię żadnych założeń, ja tylko opisuję fakty historyczne
    oraz oraz ich konsekwencje.

    > otóż przyjmij do wiadomosci ze katolicy jak wszyscy inni ludzie czynia czasami zło,
    bo taka jest ludzka natura. Jeden wypije za duzo, drugi ukradnie, trzeci załajdaczy
    na boku, a którys zabije. Katolicyzm prowadzi do tego ze staramy sie nie czynic zla -
    wiec statystyki sa nizsze, ale niezerowe- tylko tyle. I az tyle.
    > Cała reszta tego co pisales wynika z blednego zalozenia.

    Nie sprowadzaj wszystkich dyskusji do twierdzeń, że KK jest
    nieskazitelny i miłosierny.

    > Co do rwandy:
    > taki tekst znalazłem:
    > http://natemat.pl/69329,swiadek-ksiadz-jean-ndoriman
    a-mowi-o-ksiedzu-henryku-hoserze-w-rwandzie

    > w raczej nieobiektywnym i niezyczliwym kk miejscu, mówi swiadek który stracił
    bliskich i bez wachania oskarzylby kazdego winnego:
    > "Nie można stwierdzić, że Kościół Katolicki jako instytucja jest stroną
    odpowiedzialną w kwestii ludobójstwa, ale na pewno odpowiedzialni są niektórzy jego
    przedstawiciele. Odpowiedzialności Kościoła należy dopatrywać się na dwóch poziomach
    : milczenia w trakcie rozgrywającego się dramatu i negacjonizmu, jaki miał miejsce po
    zakończeniu ludobójstwa."

    > No to znów moze sie okazac ze oskarzenia o zbrodnie najciezsze byly wyssane z
    palca, lub z jakis doslownie pojedynczych przypadków zrobiono generalną zasade.

    > b.

    Znów "śpiewski", że nieobiektywni, że to nie prawda, nie to nie byli
    Katolicy to po prostu człowiek ze swoją naturą, Oczywiście, że człowiek
    ze swoją naturą, wypaczoną przez ideologię czy to
    marksistowsko-leninowską czy też religijną.