    Subject: Re: OT Ciekawosta Islamska
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <8...@g...com>
    <566343c1$0$660$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <566354a0$0$702$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <566402f4$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <5664897b$0$642$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Wed, 9 Dec 2015 19:31:03 +0100

    W dniu 2015-12-07 o 14:18, Budyń pisze:

    > tak se maxa kolonko puscilem i on gada własnie o tym zdarzeniu o którym piszesz.
    Nawet sprawy nie znałem w szczegółach. Okazuje sie ze atak był na bozonarodzeniowe
    spotkanie. Atak faktycznie przeprowadził islamista, ale to ze spotkanie było
    chrzescijan to im przez usta nie przejdzie. Znów wyłazi ze media łżą...

    > https://www.youtube.com/watch?v=huRziABY2Y0

    Sorry, że znów wsadzam kij w mrowisko, ale dotarłem do kolejnych
    informacji w tym temacie.
    W mediach oczywiście pisano o terrorystach. Max Kolonko krytykuje Obamę
    i mocno najeżdża na Muzułmanów za to wydarzenie opowiadając:
    "Ale oni zauważcie nie strzelali tam na ulicy, gdzie mogli być trafieni,
    tylko poszli do ośrodka dla niepełnosprawnych. Tam, gdzie było spotkanie
    władz miasta. Gdzie władze miasta nie będą miały broni. Oni wiedzieli
    doskonale. Muzułmanie wchodzą tam z tą bronią. Wchodzą dlatego, że
    wiedzą, że będą mieli łatwy cel"
    Mamy tu piękny obraz fanatyków islamskich, którzy z pełną premedytacją
    przygotowali ten zamach tylko po to, żeby pozabijać Chrześcijan.

    Prawda jednak okazuje się całkiem inna.
    Muzułmanin uczestniczył w tym spotkaniu. Był wśród swoich znajomych.
    Jak widać ci miłosierni i otwarci na inne wiary Chrześcijanie musieli mu
    nieźle dokuczyć jako Muzułmaninowi na tym spotkaniu, skoro wyszedł mocno
    wzburzony w trakcie tego spotkania, pojechał do domu, wrócił uzbrojony
    wraz z dziewczyną, aby się rozprawić z ludźmi, z którymi wcześniej
    świętował.
    Co do broni. W Ameryce każdy ma broń w domu.
    Masz rację, że zwolennikom KK ciężko prawda przechodzi przez gardło, że
    to właśnie Chrześcijanie sprowokowali swoim zachowaniem tą jatkę.
    Podobnie z resztą jak w Paryżu w redakcji Charlie Hebdo. Oczywiście nie
    zmienia to faktu, że cywilizowany człowiek nie powinien sięgać od razu
    po broń.
    http://www.rp.pl/Przestepczosc/151209833a-Sprawcy-st
    rzelaniny-w-San-Bernardino-nie-zyja.html